سال 96 در فردیس
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: سال گذشته، چهار هزار و 590 نفر در این شهرستان جذب بازار کار شدند.
کد خبر: ۵۸۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 04 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ بهنام بهداروند ، افزود: در حوزه اشتغال تعداد 7 هزار نفر در دفاتر کاریابی این اداره ثبت نام کردند و از این تعداد یک هزار و 130 نفر مشغول شدند.


وی ادامه داد: همچنین سه هزار و 460 نفر از طریق سایر دستگاه های این شهرستان مشغول به کار شده اند.


وی اظهار داشت: این اداره در سال گذشته یک هزار و 100 شکایت را در حوزه حقوق کارگران فردیسی وصول نموده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 30‎٪ افزایش را نشان می دهد.


وی با بیان اینکه به منظور بررسی و رونق و ارتقا فضای کسب و کار 7 جلسه کارگروه اشتغال در سال 96 برگزار شد، افزود: این جلسات منجر به صدور 48 مصوبه شد که با اجرای 70‎٪ مصوبات و تحقق سهم اشتغال دستگاه های شهرستان گام مناسبی در ساماندهی وضعیت اشتغال شهرستان برداشته شد.


بهداروند با اشاره به اینکه در مجموع سه هزار و 460 مورد اشتغال قطعی در سامانه رصد ثبت شد، گفت: 4 مورد طرح اشتغال فراگیر و 4 مورد طرح اشتغال روستایی تصویب شده و در مرحله استانی مورد بررسی قرار دارد.


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: در حوزه حمایت از کارگران تعداد 2 هزار و 578 نفر مقرری دریافت کردند که 161 نفر از این مقرری بگیران با آموزش های فنی و حرفه ای دوباره مشغول بکار شده اند.


بهداروند افزود: 85 مورد حوادث حوزه کارگری مورد بازرسی و اظهار نظر کارشناسی قرار گرفت که از این تعداد 5 مورد حادثه منجر به فوت شده است.


وی اظهار داشت: برای بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان کارفرمایان متخلف 10 میلیارد ریال جریمه شدند.


وی گفت: در حوزه تعاون بالغ بر 20 شرکت تعاونی جدید تاسیس شد که یک هزار و 440 نفر ساعت در حوزه تعاون برنامه ریزی آموزش دیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار