نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شوری آب و بوی بد ناشی از تعفن فاضلاب وضعیت حال حاضر آب شرب مردم شادگان است.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 04 April 2018

مجید ناصری نژاد عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان با محوریت خشک‌سالی که در محل سالن جلسات شهید رجائی برگزار شد بابیان اینکه در شادگان مشکل آب حادتر از شهرهای دیگر است، اظهار کرد: مصوبات قبلی باید مرور شود چراکه تأمین آب شادگان بارها مصوب شده اما این مصوبات عملی نشده‌اند.

وی افزود: در این رابطه استاندار مکرراً دستوراتی را صادر کرده است اما همچنان آب به شهرستان نرسیده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بخش خنافره شادگان آتش‌نشانی ندارد، گفت: علاوه بر مشکلات خشک‌سالی، مشکل آتش‌سوزی بر نخیلات شادگان اضافه‌شده است و انتظار می‌رود شهرداری‌ها و مراکز امدادرسانی مجهز شوند.

وی با انتقاد از آتش زدن مزارع نیشکر بیان کرد: مسئله کشت تابستانه را باید حل کرد چراکه چنانچه امسال آب از مارون رها و به نخیلات نرسد به‌طور حتم تمام نخیلات از بین می‌روند.

ناصری نژاد با ابراز نگرانی از وضعیت تالاب شادگان عنوان کرد: بخش انتهایی تالاب به دریاچه نمک تبدیل‌شده است که در صورت عدم راهگشایی و ارائه راهکار به‌زودی با طوفان نمک روبرو می‌شویم.

وی افزود: به‌طور احداث کانال محیط‌زیست برای تالاب مانند یک داروی اضطراری است که در احداث آن باید تعجیل کنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باید وضعیت آب شرب شادگان بیان کرد: شوری آب و بوی بد ناشی از تعفن فاضلاب وضعیت حال حاضر آب شرب مردم شادگان است.

وی با انتقاد از قطعی مکرر آب در شادگان عنوان کرد: این وضعیت برخلاف ادعای مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان است و شادگان درزمینهٔ آب شرب با مشکل جدی روبرو است.

ناصری نژاد بابیان اینکه مقرر بود از 50 درصد ظرفیت طرح آب‌رسانی الغدیر برای شادگان استفاده شود، اظهارکرد: در حال حاضر این ظرفیت برای شادگان کمتر از 30 درصد است که همین عامل سبب افزایش شوری آب و بوی تعفن شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار