شورای شهرستان لنده
به استثنای سه الی چهار روستای شهرستان همه جاده های روستایی خاکی هستند و به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد پیشنهاد می شود که به جای پیکاب یک دستگاه خودروی پژو دهند تا در جاده های خاکی که هیچ گونه مشکلی به ظاهر ندارند بهتر تردد کنند.
کد خبر: ۵۸۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 07 April 2018

تابناک کهگیلویه و بویر احمد-
امیر سنائی رئیس شورای شهرستان لنده از برگزاری همایش شوراهای این شهرستان خبر داد .

سنائی در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهرستان لنده با تاکید بر نقش شوراها در حل مشکلات مردم، عنوان داشت: در تلاش هستیم تا نخستین نشست شورائیان شهرستان لنده در دوره پنجم را تا پایان اردیبهشت ماه برگزار نمائیم.

وی ادامه داد: هم افزایی برای توسعه روزافزون شهرستان، تبیین جایگاه شوراها در تصمیم گیری ها، بیان مشکلات هر حوزه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، بررسی چالش های اصلی حوزه های مختلف شهرستان و هم اندیشی برای رفع آنها از جمله اهداف برگزاری نشست شورائیان شهرستان لنده بشمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده اظهار امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه همایش ها اعضای شورا ضمن آشنای با همدیگر به هم اندیشی برای توسعه شهرستان می پردازند و امید داریم در این دوره دست آوردهایمان رضایت بخش باشند.

سنایی خاطر نشان کرد: در همایش شوراهای شهرستان لنده در کنار تجلیل از شوارئیان با توجه به همزمانی همایش با هفته معلم از این قشر فرهیخته تجلیل بعمل خواهد آمد.

در ادامه این نشست خلیفه پورفتحی از اعضای شورای های اسلامی شهرستان لنده به نقش شوراها اشاره کرد وگفت: دهیاران و شوراهای اسلامی تنها چوپان های بی مزد در نزد مردم و مسئولان هستند که آن ها را فقط موقعی که کاردارند می خواهند.

وی افزود: نادیده گرفتن حقوق شوراهای اسلامی و گرامیداشت آنان تنها در یک روز تقویمی به نظرمن چندان کاربزرگی نیست چرا که شوراهای اسلامی در بیشتر زمینه ها مثمرثمر هستند.

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی لنده تصریح کرد: سه مدیر شهرستان لنده بومی همین شهرستان ولی پروازی هستند و در اداره راه و شهرسازی همه کارکنان آن به استثنای یکی و دونفر وگرنه همه پروازی هستند.

پورفتحی اظهارکرد: به استثنای سه الی چهارروستای شهرستان همه جاده های روستایی خاکی هستند و به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد پیشنهاد می شود که به جای پیکاب یک دستگاه خودروی پژو دهند تا در جاده های خاکی که هیچ گونه مشکلی به ظاهر ندارند بهتر تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم همایش شوراهای اسلامی بدون بهره برداری سیاسی و فقط برای شوراهای شهر و روستا برگزارشود

گزارش"مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار