مدیر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:
تابناک: مدیر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: به‌دلیل وجود بحران شدید آب در نطنز، کمیته بحران آب برای رفع این موضوع در نطنز تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، غلامرضا نعمتی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب در نطنز با اشاره به اهمیت مبارزه با بحران‌های آب موجود در سطح شهرستان نطنز اظهار داشت: با توجه به بحران جدی آب در شهرستان نطنز، کمیته‌ای 3 نفره برای بررسی مشکلات موجود تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کمیته 3 نفره شامل نماینده فرماندار نطنز، نماینده آب منطقه‌ای شهرستان نطنز و نماینده آبفای نطنز است که وظیفه این کمیته بررسی مشکلات و مشخص کردن چند نقطه جدید برای حفر چاه به شمار می‌رود.

مدیر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: اولویت اصلی ما در حال حاضر، تامین آب شرب برای مردم نطنز در کوتاه مدت، ایجاد راهکار مناسب برای میان مدت و رفع کامل مشکل کم آبی در دراز مدت است.

وی تصریح کرد: با وجود اهمیت اقدامات نهادهای مرتبط، مردم فهیم شهرستان نطنز هم با صرفه جوئی در مصرف آب و حذف استفاده از آب در موارد غیر ضرور می‌توانند در حال حاضر باری را از روی دوش نهادهای مربوط بردارند.

نعمتی بیان کرد: ائمه جماعات و مبلغان دینی به ویژه در ماه مبارک رمضان مشترکان از منابع آبی را به صرفه‌جویی در مصرف آب بر اساس اعتدال و آموزه‌های دینی توصیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ارائه اطلاعات و راهکارهای صرفه‌جویی بخشی از تلاش‌های مرتبط برای توجیه مردم نطنز برای کاهش مصرف آب است.

مدیر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان افزود: در ایام تابستان که منابع آبی برخی شهرهای شهرستان نطنز به دلیل خشکسالی دچار تنش شده است، جا دارد شهروندان فرهنگ صرفه جویی را بیش از گذشته پیشه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :