ایرج ناصری مقدم ؛
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت : 947 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار در این استان توزیع شد .
کد خبر: ۵۸۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 08 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی ، ایرج ناصری مقدم اظهار کرد : از این میزان میوه ، 492 تن پرتقال مازندران و 455 تن سیب زرد و قرمز که از داخل استان و آذربایجان غربی تامین شده بود در 19 شهر و همچنین بیشتر روستاهای بزرگ این استان توزیع شد.
وی با بیان اینکه 189 واحد صنفی، توزیع میوه شب عید در این استان را بر عهده داشتند، گفت: توزیع میوه شب عید در خراسان شمالی از 26 اسفندماه شروع شد که تا اواخر تعطیلات نوروز ادامه داشت و 92 درصد میوه تا 29 اسفندماه توزیع گردید که بیشترین میزان توزیع در شهرستان بجنورد با 187 تن سیب درختی و 189 تن پرتقال بود .
ناصری مقدم با بیان اینکه در ایام نوروز امسال هیچ کمبودی در توزیع میوه خراسان شمالی وجود نداشت، افزود: این استان در خصوص نحوه تامین وتوزیع مناسب میوه استانی و همچنین قیمت خرید میوه شب عید در رده استان های برتر قرار گرفت.
مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: همچنین مردم این استان امسال در توزیع، قیمت و بسته بندی میوه شب عید رضایت مندی بسیاری از عوامل و واحدهای صنفی را داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار