رئیس هیئت فوتبال گیلان:
خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: گیلان قطب فوتبال ساحلی ایران است و در هر دو بخش بانوان و آقایان در سطح کشور از مدعیان قهرمانی است.
کد خبر: ۵۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 07 July 2015
فرامرز الماسخاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: گیلان تنها استان در کشور است که در لیگ برتر فوتبال ساحلی دارای سه نماینده در قسمت آقایان به نام‌های، لسمان مروارید رشت، خزر رودسر و قوی سپید انزلی است.
وی گفت: در قسمت بانوان هم، آرسن میناسیان مروارید‌ گیلان نماینده ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی است و در هر دو بخش مردان و زنان در تمام دوره‌های برگزار شده، تیم‌های گیلانی از مدعیان قهرمانی بوده اند و به نوعی قطب این رشته در سطح کشور محسوب می‌شود.
رییس هیئت فوتبال گیلان با مطلوب خواندن وضعیت تیم‌های گیلانی در جدول رده بندی لیگ برتر امسال گفت: در حال حاضر تیم قوی سپید بندرانزلی با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد و تیم خزر رودسر که سال گذشته عنوان سومی این مسابقات را از آن خود نموده بود با امتیاز برابر و تفاضل کمتر به صورت مشترک در رتبه چهارم جای گرفته است.
الماسخاله اظهار داشت: تیم لسمان مروارید رشت هم در حال حاضر در رتبه نهم جدول سیزده تیمی لیگ برتر فوتبال ساحلی جای گرفته است که امیدواریم در ادامه مسابقات، با برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه اختصاصی خود، شرایطش در جدول بهبود پیدا کند.
وی با اشاره به تعطیلی مسابقات به دلیل فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بازی‌های نیم فصل نخست با شروع ماه مبارک به پایان رسید و از روز جمعه نهم مرداد ماه بازی‌های هفته هشتم آغاز خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال گیلان در مورد عضویت وی در کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: طی حکمی از سوی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، از اردیبهشت ماه امسال به عنوان عضو کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال منصوب شدم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار