کد خبر: ۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 08 July 2015
رییس هیات نابینایان استان البرز گفت: به دلیل بی توجی مسئولان، رشته گلبال به دلیل نبود سالن تمرینی از سال 91 تعطل شده است.
احمدرضا اروندی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: این اتفاق درست از زمانی که سالن جانبازان کرج را به بهانه آسیب رساندن به کف پوش آن از ما گرفتند رخ داد و بعد از آن عملا فعالیت رشته گلبال هیات نابینایان متوقف شد.
وی افزود: بهزاد جهانگیری و محمد صادق افشار دو ورزشکار البرزی گلبال به همین دلیل تیم ملی را نیز از دست دادند.
اروندی درباره شرایط هیات نابینایان گفت: متاسفانه هب هیچ عنوان شرایط خوبی نداریم و از حمایت متولیان ورزش استان نیز محروم هستیم. بعد از آمدن گل محمدی جلسه خوبی برگزار شد و قول کمک نیز داده شد اما عملا بعد از آن تا به امروز اتفاق خاصی برای هیات رخ نداده است.
وی با بیان این که هیات نابینایان دفتر اداری نیز ندارد، یادآورشد: هیات نابینایان سال‌ها است که ساختمان و دفتر اداری ندارد و این شرایط نشان می‌دهد مدیران استان البرز در چه در سال‌های قبل و چه در مدیرت فعلی کوچک‌ترین توجهی به ورزشکاران نابینا ندارند.
 وی در پایان با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابتهای قهرمانی کشور گفت: با تمام نامهربانی‌ها، چندی پیش در رقباتهای قهرمانی کشور در رشته دو ومیدانی یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار