فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) همدان گفت: رژیم صهیونیستی در پی جنگ‌افروزی در غرب آسیاست.
کد خبر: ۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 10 July 2015
فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) همدان گفت: رژیم صهیونیستی در پی جنگ‌افروزی در غرب آسیاست.

به گزارش فارس، غلام‌علی ابوحمزه، با تأکید بر اینکه باید مراسم روز قدس به دلیل شرایط کنونی حاکم بر منطقه باشکوه‌تر برگزار شود، اظهار کرد: امسال به لحاظ تقابل جدی و تمام‌عیار بین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته به آن‌ها از جمله عربستان، قطر و ... که در مقابل بیداری اسلامی ایجاد شده، شرایط حساس است.

وی هدف اصلی استکبار و دولت‌های وابسته را مقابله با اسلام ناب محمدی دانست و گفت: حمله عربستان به یمن نیز با برنامه‌ریزی از پیش‌طراحی شده صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس به نفع اسرائیل صورت گرفت.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان ادامه داد: هدف از جنگ‌افروزی در منطقه به آشوب کشیدن غرب آسیا به نفع اسرائیل است چرا که در شرایط بحران کنونی می‌توانند با فشار به دولت‌ها تسلیحات خود را به فروش رسانده و منابع طبیعی کشور‌ها را به یغما ببرند.

وی با اشاره به حمله عربستان به یمن، وضعیت سوریه،‌ عراق و غزه و مشکلات منطقه تصریح کرد: با توجه به حساسیت و ویژگی خاص روز قدس امسال، ملت‌های مسلمان باید برای مقابله با استکبار و دفاع از بیداری اسلامی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

ابوحمزه گفت: کسانی که دل در گرو ارزش‌ها، انقلاب، نظام و آزادی ملت‌ها دارند به طور حتم در راهپیمایی روز قدس یکپارچه حضور یافته و تکلیف الهی و دینی خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هنوز مذاکرات پایان نیافته است، گفت: آنچه مردم باید در مذاکرات به آن توجه کنند، خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده برای موفقیت باید به خطوط قرمز توجه کند، افزود: دفاع و حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم از تیم مذاکره‌کننده تا زمانی است که خطوط قرمز رعایت شده و بیانات رهبری اجرا شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار