به پیشنهاد حبیب فتحی و حسین افسانه دو عضو شورای شهر اردبیل قرار است نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر اردبیل در نهم اردیبهشت همزمان با روز ملی شوراها تجلیل شوند.
کد خبر: ۵۹۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 28 April 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: ما این طرح را در کمیسیون شورای شهر پیشنهاد کردیم تا با توجه به در پیش بودن روز ملی شوراها در نهم اردیبهشت با دعوت از اعضای شورای سابق اردبیل از تلاش‌ها و زحمات آنها تجلیل کنیم.
 
حبیب فتحی خاطرنشان کرد: در این مراسم قرار است از نقطه نظرات و تجربیات مفید و سازنده اعضای سابق شورای شهر که تعدادی از آنها تجربه حضور در چند دوره شورای شهر را داشته‌اند استفاده کرده و بتوانیم از رهنمودهای سازنده در بهبود شرایط شورای پنجم بهره بگیریم.
 
وی ماهیت شورا را احترام به تصمیم جمعی و کار مشترک اعلام کرد و گفت: ما تا زمانی که نتوانیم این اصل را در جامعه و در همه حوزه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی بکارگیری کنیم به یقین با نارسائی‌هایی روبرو خواهیم شد که شایسته است از تجربه اعضای شورای سابق و نظرات و ایده‌های آنها در بهبود امور و توسعه عمران و آبادانی شهری استفاده کنیم.
 
عضو شورای شهر اردبیل افزود: با مصوب شدن این پیشنهاد که از سوی بنده و مهندس حسین افسانه مطرح شد با نظر مساعد رئیس شورای شهر قرار شد در روز نهم اردیبهشت با ارسال دعوتنامه به اعضای ادواری شورای شهر اردبیل بتوانیم از زحمات آنان در سال‌های قبل در شورای شهر اردبیل تقدیری شایسته به عمل آوریم.
 
فتحی اضافه کرد: با توجه به کارهایی که در چهار دوره قبلی شورای شهر انجام شده ما با توجه به نقاط ضعف و قوتی که در پارلمان محلی در این مدت وجود داشته است سعی داریم کارنامه قابل قبولی را در پایان عمر شورای پنجم به یادگار بگذاریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار