پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برانکو عادت دارد تیمش را هجومی به میدان بفرستد و به اعتقاد من این تیم می‌تواند با عبور از الجزیره به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برود.
کد خبر: ۵۹۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 29 April 2018

به گزارش تابناک : ابراهیم اسدی در خصوص لیگ برتر هفدهم و قهرمانی پرسپولیس در این بازی‌ها گفت: به نظر من بازیکنان پرسپولیس در این یکی دو فصلی که در کنار هم بازی می‌کنند به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده و تیم منسجمی دارند. از طرف دیگر این تیم در لیگ برتر قهرمان شده و شاید حق‌شان بود که زودتر از این هم قهرمان می‌شدند اما محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات یک مشکل است که امیدوارم حل شود. شرایط به گونه‌ای است که این تیم نمی‌تواند در نقل و انتقالات حضور داشته باشد و باید با همین نفرات در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند که با وجود اینکه کار سخت است اما امیدوارم در نهایت قهرمان لیگ شوند.

وی درباره حاشیه‌هایی که پیرامون محسن مسلمان به وجود آمده است، افزود: درباره این بازیکن باید بگویم او یک فوتبالیست خوب و یک طراح مناسب است و این در حالی است که پرسپولیس سال‌ها بوده چنین بازیکنی نداشت. کامیابی‌نیا بازیکن جنگنده و درگیری است اما او نمی‌تواند یک طراح باشد و به نظرم محسن مسلمان می‌تواند با یک ثبات به پایداری خوبی در پرسپولیس برسد. او البته اگر مشکلی دارد باید آن را حل کند.اگر مشکلش فنی است که این مسئله در حیطه اختیارات برانکو است. من خودم با مربیان کروات کار کردم و می‌توانم مربی مثل بگوویچ را مثال بزنم. او مربی بود که اگر به بازیکنی اعتماد می‌کرد خیلی سخت آن بازیکن را کنار می‌گذاشت و برانکو هم چنین خصوصیتی دارد.

اسدی ادامه داد: اگر مشکل مسلمان مالی است که باید با گرشاسبی صحبت کرده و آن را حل کند و اگر مسئله فنی در میان است که با صحبت می‌توان آن را با برانکو حل کرد. به نظر من این لج و لجبازی در این باره اصلاً خوب نیست و باید شرایطی ایجاد شود که همه چیز به سمت صلح و ثبات برود. به نظر من مسلمان به درد پرسپولیس می‌خورد و می‌توان از او استفاده کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص ویدیویی که از محسن مسلمان و مترجم برانکو منتشر شده است، گفت: برانکو مربی است که برای او نظم و انضباط از هر چیزی مهم‌تر است و وقتی شما با چنین مربی کار می‌کنید باید خیلی از مسائل را در نظر بگیرد. در زمان بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت من کنار چند بازیکن امید پرسپولیس نشسته بودم و آنها می‌گفتند که برانکو یک مربی سرد و خشک است که انعطافی ندارد. در این شرایط شما باید تابع مربی باشید چرا که نفر اول کادر فنی او است. بالاخره برانکو و نظمی که در تیم حاکم کرده توانسته پرسپولیس را دو سال قهرمان لیگ کند با این تیم نتایج خوبی بگیرد. به اعتقاد من اگر مشکلی هم وجود دارد نباید دامن پرسپولیس را بگیرد. چرا که نام پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. مطمئناً اگر مشکلی هم به وجود بیاید این مشکل گریبان پرسپولیس و هوادارانش را می‌گیرد. مترجم برانکو هم اگر چنین حرفی زده کاملاً اشتباه کرده است و او نباید اینطور صحبت می‌کرد.

اسدی افزود:‌هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست و همه بازیکنان باید مطیع و گوش به فرمان برانکو باشند چرا که او نفر اول کادر فنی است. مسلمان و بقیه بازیکنان باید تابع سرمربی باشند و نباید کسی خودش را بزرگتر از پرسپولیس ببیند. پرسپولیس بازیکنانی مثل رامین رضاییان و طارمی را از دست داده است و نباید شرایطی به وجود بیاید که بازیکن با کیفیتی مثل محسن مسلمان هم دچار سرنوشتی شود که طارمی و رضاییان شدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس مقابل الجزیره امارات گفت: با شناختی که از پرسپولیس دارم به نظرم این تیم می‌تواند از پس الجزیره بربیاید. درست است که الجزیره تیم خوبی است اما پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. برانکو البته همواره عادت دارد که تیمش را هجومی به میدان بفرستد و شاید یکی از دلایل باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال عربستان همین بود که برانکو تیمش را هجومی به زمین فرستاد. اما به هر حال سیستم او براساس فوتبال هجومی است و من معتقدم که پرسپولیس با همین روند می‌تواند الجزیره را حذف کرده و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا برود.

 

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار