کد خبر: ۵۹۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 29 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس ، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در مراسم روز شوراها در سالن شیخ صفی استانداری از اردبیل، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر یک نهاد خدماتی و فرهنگی است که نباید وارد مسایل سیاسی شود و اعضا شوراها در استان باید تمامی توانمندی خود را در جهت خدمت‌رسانی به مردم به کار ببندند.

وی گفت: انضباط مالی و توجه به این مساله از جمله اصلی‌ترین مسایلی است که اعضای محترم شوراها باید آن را رعایت کنند و این مساله نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برنامه‌محور بودن می‌تواند در خدمت‌رسانی درست به مردم کمک کند، تصریح کرد: تمامی شوراهای شهر در استان باید یک برنامه ۳ یا ۴ ساله داشته باشند و ما در اجرای چند برنامه می‌توانیم به شوراها کمک کنیم.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه بحث زباله و مدیریت پسماند یکی از مهم‌ترین مسایل مطرح در شهرهای استان است، ادامه داد: برخورداری از فضای تمیز شهر از بدیهی‌ترین مسایل در شهرها است که گاها مشاهده می‌شود این مساله به شیوه صحیح مدیریت نشده است.

وی اضافه کرد: نقش شوراها در توسعه و آبادانی شهرها بسیار موثر است و این مساله باید مورد توجه اعضای شورای شهر شهرها و حتی روستاهای ما در استان قرار گیرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار