جلسه هم اندیشی فعالیت های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 29 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم، در این جلسه افزود: فعالیت های فرهنگی هنری باید با خرد جمعی انجام پذیرد و تصمیم های مهم در این خصوص باید در جلسه شورای فرهنگ عمومی و جلسه شئون فرهنگی مطرح شود.

محمد رضا پوررجب اظهار داشت: خدمات فرهنگی هنری حق مردم می باشد و باید با مفاهیم و مضامین متعالی و همچنین با کیفیت مناسب و در شان مردم فرهنگ دوست جاجرم اجرا شود.

وی گفت: یکی از راهبردها و سیاست های ما بهره مندی از ظرفیت های هنرمندان شهرستان برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری است و در همین راستا از هنرمندان حمایت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاجرم هم در ادامه این نشست گفت: اجرای مصوبات شئون فرهنگی باعث نشاط جامعه می باشد و در همین خصوص باید برنامه های محوری در سطح شهرستان مطرح و نحوه اجرای برنامه ها با توجه به نظرات فرهیختگان و صاحب نظران و نظارت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی وهنری مشترک از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار