عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی برای بخشودگی سود وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۹۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 30 April 2018

با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان داشت: بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷ تا تبصره ۱۸ ادامه پیدا کرد و تصمیم‌گیری برای افزایش درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی دولت از محل تفاوت قیمت حامل‌های انرژی به نسبت سال ۹۶ و اختصاص آن به اشتغال و بافت‌های فرسوده به نشست فردا موکول شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سنوات گذشته بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در اختیار بانک مسکن قرار داده شده بود اما این بانک با سقف ۵ هزار میلیارد تومان از این اعتبار استفاده کرده بود.

وی گفت: به این جهت ۵ هزار میلیارد تومان باقی‌مانده از این ردیف اصلاح و در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت تا سود و جرائم بخشودگی وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را تأمین کند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: از محل اصلاح این اعتبار در سال‌های ۹۵ و ۹۶، ۵۴۰ هزار پرونده مختومه شد، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پول لاوصول به سیستم بانکی برگشت و ۲۶۰۰ میلیارد تومان سود تسویه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار