کد خبر: ۶۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 05 May 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی استان اردبیل با حضور 12 تیم به صورت دوره‌ای برگزار شده و در پایان با قهرمانی والیبالیست‌های شهرداری رضی به پایان رسید.

در شرایطی که نخستین دوره مسابقات ساحلی والیبال استان اردبیل را شاهد بودیم که استقبال از رقابت‌ها و سطح کیفی برگزار شده مطلوب بوده و با آشناسازی هر چه بیشتر این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان مطمئنا تعداد شرکت‌کنندگان و تیم‌های حاضر نیز افزایش خواهد یافت.

این رشته ورزشی بیشتر در نواحی ساحلی به ویژه در مناطقی که از سواحل شنی وسیع برخوردار می‌شوند، برگزار شده و استان‌هایی که در جوار دریا قرار دارند از موقعیت بسیار مناسبی برای پیشرفت برخوردار هستند.

با توجه به عدم برخورداری اردبیل از سواحل شنی وسیع مختص به برگزاری این رقابت‌ها، در ماه‌های اخیر با حمایت بخش خصوصی مکان برگزاری این رشته ورزشی در مجتمع ورزشی شهدا درنظر گرفته شده و برگزاری این مسابقات در کنار حمایت‌های ویژه مسؤولان ورزشی و هیأت والیبال استان اردبیل از حضور به موقع بخش خصوصی نیز نشأت می‌گیرد.

در اهمیت رشته والیبال ساحلی همین بس که این مسابقات در مقطعی از زمان به عنوان پرتماشاگرترین رشته‌های المپیکی معرفی شده و استقبال از آن در اقشر کشورهای جهان بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

با توجه به برگزاری این رشته ورزشی در المپیک و حضور 32 تیم در رقابت‌های مذکور مطمئنا دلایل لازم برای تقویت این رشته ورزشی وجود خواهد داشت.

 

والیبال ساحلی اردبیل تقویت می‌شود

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: با توجه به رویکرد حمایتی که از سوی هیأت والیبال استان برای برگزاری مسابقات والیبال در رده‌های مختلف سنی درنظر گرفته شده، در رشته والیبال ساحلی نیز حمایت‌های مدنظر انجام خواهد پذیرفت.

نادرفلاحی یادآور شد: والیبال از علاقه‌مندان مناسبی در اردبیل برخوردار بوده و ظرفیت و استعدادهای مناسبی نیز در آن دیده می‌شود، از این رو در والیبال ساحلی نیز می‌توان به موفقیت‌های مناسبی دست یافت.

وی توضیح داد: با توجه به استقبال مناسب والیبال‌دوستان از برگزاری این رقابت‌ها مطمئنا در دیگر رقابت‌های برگزار شده شاهد افزایش تعداد تیم‌های حاضر و ارتقای شاخص‌های کیفی برگزاری مسابقات خواهیم بود.

 

"شهرداری رضی" بر بام نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی اردبیل ایستاد

دبیر هیأت والیبال استان اردبیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی استان اردبیل با عنوان جام یادواره شهدای سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور 12 تیم در مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

کوروش فتاحی توضیح داد: در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری رضی با ترکیب پیمان مدرس و مهدی نوری در جایگاه نخست قرار گرفت، مجتمع فرهنگی ورزشی شهدا با حضور کیانوش حیدری و فرشید سیفی به جایگاه دوم تکیه کرد و مهدی پورواثق به همراه ابراهیم ولی‌نژاد در ترکیب تیم دهیاری گندشمین به عنوان سومی دست یافت.

 وی یادآور شد: در پایان این مسابقات با حضور شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان از تیم‌های برتر تجلیل شد.

 

در زیر گوشه‌هایی از تصاویر برگزاری دیدار نهایی والیبال ساحلی قهرمانی استان اردبیل را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار