نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم مومن و روزه‌دار استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 11 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام که صبح امروز انتشار یافت، آمده است: مردم روزه‌دار استان اردبیل همگام با ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان با درک شرایط حساس منطقه‌ای، جنایات گروه‌های تکفیری در سرزمین‌های اسلامی و بمباران مردم روزه‌دار و بی‌پناه یمن را که مصداقی روشن از برادر‌کشی است، محکوم کرده و بار دیگر برگ زرینی را در حمایت از مردم مظلوم دنیا رقم زدند.

آیت‌الله عاملی و مجید خدابخش در پیام مشترک خود با قدردانی از همراهی همیشگی مردم در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری اعلام کردند، که مردم شریف، مقتدر و با عظمت این مرز و بوم صلابتشان را در این راهپیمایی گسترده به نمایش گذاشته و با فریادی رسا و قاطع همدلی و همراهی‌شان را از مقاومت و ادامه انتفاضه اعلام کردند.

بر مبنای این گزارش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در پیامی از حضور روزه‌داران مومن و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرده و این حضور را اسباب دلگرمی ملت‌های مبارز و آزادیخواه در تلاش برای آزادی قدس شریف یاد کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: این حضور با شکوه در گرما‌گرم تابستان بارقه امید را در دل آزاداندیشان و آزادیخواهان جهان به ویژه مردم فلسطین زنده کرد و عهد و پیمان ناگسستنی امت را با ولایت به رخ جهان کشید.

شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس پیام روشنی را نیز به همه مستکبران و مستبدان دنیا داشت تا دست از شیطنت و فزون‌طلبی‌های خود برداشته و برای حق و حقوق ملت‌ها ارزش قائل شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار