صحبت‌های جنجالی سرمربی سابق استقلال خوزستان در تلویزیون
سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: وقتی می‌بردیم هیچ‌کس از باشگاه پیدایش نمی‌شد زیرا دوست داشتند ما ببازیم و سقوط کنیم.
کد خبر: ۶۰۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 06 May 2018

بامداد امروز عبدالله ویسی در برنامه تلویزیونی "فوتبال تا فوتبال" که از شبکه استانی سیمای خوزستان پخش می‌شد، اظهار کرد: عملکرد امسال ما از آن قهرمانی دو سال قبل دست کمی نداشت. در طول این فصل من سه بار استعفا دادم اما هیچ‌کس از باشگاه تماس نمی‌گرفت علت استعفایم را بپرسد و به‌خاطر مسئولینی همچون رئیس هیئت فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار خوزستان برمی‌گشتم.

وی افزود: اگر می‌باختیم کسی حرفی نمی‌زد و اگر می‌بردیم هم کسی از باشگاه پیدایش نمی‌شد زیرا دوست داشتند ما ببازیم. برای من و مردم مهم بود که در لیگ بمانیم اما من از یکی از مسئولین ارشد باشگاه سند و مدرک دارم که به من گفت اگر این تیم پول و درآمد ندارد، به درک، بگذارید این تیم سقوط کند.

سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که دیروز جای خود را به صمد مرفاوی داد، بیان کرد: ما تلاش زیادی کردیم و بدبختی کشیدیم برای این تیم در حالی‌که چند روز پیش نامه 200 میلیون تومان جریمه را درب خانه من فرستادند و امروز صبح هم مامور درب خانه ما آمد و خواستار تخلیه خانه بود، این‌ها کارهایی است که در اصفهان هم با من نکردند.

وی افزود: من برای مرفاوی صحبت کردم که به پیکان و صبای قم برود، اما امروز که جای من آمد حتی یک تماس با من نگرفت تا احوال من را بپرسد. وی گفته که باشگاه آن‌قدر که گفته می‌شود بدهی ندارد، چگونه مرفاوی این حرف را زده در حالی‌که من به‌عنوان سرمربی تیم هنوز یک ریال نگرفته‌ام.

ویسی که از رفتار مدیران استقلال خوزستان عصبانی بود در پاسخ به تشکر آن‌ها از وی ضمن اعلام خبر جانشینی مرفاوی، گفت: می‌خواهم از من تشکر نکنند زیرا این رفتارهای آن‌ها خیانت در حق مردم خوزستان است. من نمی‌گویم من را نگه دارند زیرا همین الان هم سه پیشنهاد دارم اما این طرز برخورد مدیران استقلال صحیح نیست.

وی همچنین درباره عملکرد خود در فصلی که گذشت، اظهار کرد: من از ابتدا قول دادم که این تیم می‌ماند و به قولم وفا کردم. مردم از ما جوانگرایی خواستند و وقتی بخواهیم جوانان با استعداد ظهور کنند باید تحمل کنیم زیرا نمی‌توانیم با شرایطی که تیم و استان‌مان دارد برویم هر بازیکنی را که می‌خواهیم بیاوریم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار