روزنامه‌نگار ضدصهیونیست آمریکایی:
روزنامه نگار ضد صهیونیست امریکایی گفت:سخنرانی، پخش مقالات و جزوات در میان مردم، نصب بیلبوردهایی برای محکومیت کمک روزانه 10 میلیون دلاری آمریکا به اسرائیل و روشنگری در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که من برای روشنگری در این امر مورد توجه قرار داده‌ام. 
کد خبر: ۶۰۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 17 May 2018
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سلسله نشست‌های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» در ادامه ششمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» مشهد با همکاری شبکه جوانان رضوی و بسیج رسانه استان، در قزوین برگزار شد.
 
خانم «آلیسون ویر» از روزنامه‌نگاران آزاد آمریکایی، مؤلف و فعال ضد صهیونیست، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مؤسسه اطلاع‌رسانی «اگر آمریکایی‌ها بدانند» و رئیس انجمن «National Interest» در این سلسله نشست‌های ضد صهیونیستی اظهار کرد: در آمریکا کسی نمی‌تواند در موضوع اسرائیل انتقاد و سخنی را بیان کند چرا که نیمی از میلیاردرهای آمریکایی و سران لیبرال و محافظه‌کار آمریکا یهودی و اسرائیلی هستند. 
 
وی با بیان اینکه اسرائیل منبع مالی خاصی ندارد، افزود: آمریکا روزانه 10 میلیون دلار به اسرائیل کمک می‌کند که در ماه به رقم قابل‌توجه 300 میلیون دلار می‌رسد این در حالی است که بسیاری از مردم آمریکا از این واقعیت خبر ندارند. 
 
این ژورنالیست ضد صهیونیست امریکایی بیان کرد: در خصوص فلسطین سانسور خبری شدیدی وجود دارد و من نیز مقالات بسیاری در خصوص سانسور اخبار و واقعیات کشتار زنان و کودکان در فلسطین توسط اسرائیل نوشته‌ام. 
 
بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مؤسسه اطلاع‌رسانی «اگر آمریکایی‌ها بدانند» گفت: زمانی به مناظره‌ای در خصوص فلسطین و اسرائیل در دانشگاه برکلی آمریکا از سوی رئیس این دانشگاه دعوت شدم که بعد از پایان این نشست در یک پیام صوتی مرا تهدید کردند که دیگر سرکار نروم وگرنه کشته خواهم شد! 
 
 
آلیسون ویر با بیان اینکه برای آگاهی مردم غرب و آمریکا از واقعیات موجود در فلسطین و جنایات اسرائیل تاکتیک‌های بسیاری وجود دارد، افزود: سخنرانی، پخش مقالات و جزوات در میان مردم، نصب بیلبوردهایی برای محکومیت کمک روزانه 10 میلیون دلاری آمریکا به اسرائیل و روشنگری در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که من برای روشنگری در این امر مورد توجه قرار داده‌ام. 
 
این مؤلف و فعال ضد صهیونیست اضافه کرد: آمریکا حق ندارد وقتی خود ناقض حقوق بشر در برابر سیاه‌پوستان و اقلیت‌های دینی و فکری است و این موضوع را رعایت نمی‌کند درباره حقوق بشر در دیگر کشورها سخن بگوید. 
 
وی با اعلام اینکه زمانی که در آفریقای جنوبی موضوع آپارتاید بسیار جدی بود کسی فکر نمی‌کرد زمانی برسد که این حکومت از بین برود اما بعد از چند سال این امر محقق شد، ادامه داد: در خصوص اسرائیل نیز می‌توان انتظار داشت که در آینده اتفاقات و تحولات اساسی رخ دهد و آگاهی مردم جهان شروع‌کننده تضعیف اسرائیل در جهان باشد.  
 
رئیس انجمن «National Interest» تصریح کرد: باید مردم امریکا و ایران با هم متحد شده و به این درک درست برسد که اسرائیلی‌ها عامل اصلی تفرقه‌افکنی در جهان هستند. 
 
آلیسون ویر به نقش رسانه‌ها در ارائه اطلاعات غلط به مردم آمریکا اشاره و بیان کرد: در وب‌سایت مؤسسه اطلاع‌رسانی «اگر آمریکایی‌ها بدانند» تلاش کرده‌ایم تا به‌صورت آماری دقیق از وضعیت و واقعیت اسرائیل و فلسطین و جنایات صورت گرفته در این سرزمین‌ها اطلاعات دقیقی را به مردم جهان بیان کنیم. 
 
بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مؤسسه اطلاع‌رسانی «اگر آمریکایی‌ها بدانند» یادآور شد: درحالی‌که اسرائیلی‌ها 13 برابر نسبت به واقعیت موجود اقدام به مظلوم‌نمایی می‌کنند اما در رسانه‌ها خبری از کشته شدن و فجایع صورت گرفته علیه مردم مظلوم فلسطین نیست.  
 
این ژورنالیست‌ ضدصهیونیست آمریکایی بیان کرد: اخباری که در آمریکا پخش می‌شود ترکیبی از 2 موضوع است یا اطلاعاتی از واقعیت داده نمی‌شود و یا اخبار و واقعیات دست‌کاری می‌شود برای مثال در خصوص تظاهرات غزه به‌دروغ آن را تظاهراتی خشونت‌آمیز می‌دانند و یا خبر از کشته شدن یک پسربچه 12 ساله فلسطینی نیست. 
 
آلیسون ویر  تأکید کرد: هرگز این واقعیت که اسرائیل غاصب فلسطین است در رسانه‌های آمریکایی و غربی بیان نمی‌شود و همه تفسیرها به‌گونه‌ای انجام می‌شود که به نفع اسرائیل باشد. 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،در ادامه این نشست « جولیتوکیزا » از کشور ایتالیا نائب رئیس سابق کمیسون تجارت بین‌الملل پارلمان اروپا، سردبیری Pandora tv و محقق و فعال حقیقت‌جو در خصوص 11 سپتامبر و کارگردان فیلم پرمخاطب zero  در خصوص حملات 11 سپتامبر و «جی مایکل اسپرینگمن» رئیس سابق اداره ویزای آمریکا در دولت بوش پدر و ریگان، نویسنده کتاب «ویزا برای القائده» نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص فلسطین و جنایات اسرائیل پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار