امام جمعه موقت اندیمشک:
امام جمعه موقت اندیمشک گفت: ننگین‌تر از اقدامات و جنایلت آمریکا و رژیم صهیونیستی، سکوت کشورهای عربی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر است.
کد خبر: ۶۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 18 May 2018

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار کرد: رمضان ماه آزادی و رهایی از گناهان این دنیاست.

وی با گرامیداشت ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، افزود: تأکید نظام رفع موانع کاهش ازدواج و کاهش سن ازدواج و البته افزایش باروری است.

مهدوی گفت: ایجاد تسهیلات برای جوانان و توانمندسازی آنان برای زندگی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیگر ضروریات جامعه است.

وی عنوان کرد: اول خردادماه روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف است که هدف آن اجرای تحقق شعار حمایت از کالاها و سرمایه‌های ایرانی است.

امام‌جمعه موقت اندیمشک بیان کرد: انجام کارهای باکیفیت، افزایش تولید و در کنار آن کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف از دیگر موارد حمایت از کالا و سرمایه‌های ایرانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، افزود: با آزادسازی خرمشهر این روز، درسی بزرگ از ایثار و مقاومت برای همه ادوار است.

مهدوی گفت: اقدامات گستاخانه رژیم ملعون صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه ۷۰ نفر از مردم مظلوم فلسطین را محکوم می کنیم.

وی عنوان کرد: اقدام شیطان بزرگ آمریکا را نیز در انتقال سفارت خود به قدس شریف و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم و اعتقاد داریم یک حرکت ضد حقوق بشری و ضد انسانیت است.

امام‌جمعه موقت اندیمشک بیان کرد: ننگین‌تر از اقدامات و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، سکوت کشورهای عربی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، اندیمشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار