شهردار اهواز درجلسه با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر پررنگ تر کردن وجوه مردمی مراسمات در مناسبت های دینی و انقلابی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 20 May 2018

شهردار اهواز درجلسه با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر پررنگ تر کردن وجوه مردمی مراسمات در مناسبت های دینی و انقلابی تاکید کرد.

در این جلسه با حضور منصور کتانباف شهردار اهواز، حجه الاسلام و المسلمین سپهر مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و حاتمی مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تشکیل شد، کتانباف با اشاره به دلبستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی گفت: علیرغم مشکلات موجود، مردم ایران اسلامی هنوز هم به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند و به صورت خودجوش برنامه هایی را به ویژه در سطح مساجد و حسینیه ها برگزار می کنند که باید این ظرفیت ها را باید شناسایی و تقویت کرد.

شهردار اهواز با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسمات چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به تاریخچه توطئه های دشمنان بر ضد انقلاب پرداخت و اذعان کرد: هنوز سه هفته از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که کارشکنی ها آغاز شد، پس از حادثه هفت تیر، ضد انقلاب مدعی بود که عمر این نظام نوپا تا چند روز بیشتر دوام نمی آورد، لیکن این انقلاب با توجهات ویژه الهی، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) و حضور مردم در صحنه، به کوری چشم استکبار جهانی، امسال مردم ایران چهلمین سال انقلاب خود را جشن خواهد گرفت.

وی افزود: دشمنان برای تخریب انقلاب و دستاوردهای آن سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند، پس باید در برابر این تخریب ها هوشیار بود و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه های مختلف بویژه به نسل جوان معرفی کرد.

این مقام مسئول، با یادآوری شعار این دوره مدیریت شهری بیان کرد: خدمت جهادی، رفتار انقلابی شعار و هدف ما در این دوره است که در تلاش هستیم در تمام حوزه ها به آن بپردازیم. در این مدت کوتاه تقریبا هر هفته به دیدار خانواده ی معظم شهدا رفتم و به مدیران مناطق نیز سفارش کرده ام حتماً این دیدارها را در اولویت کاری خود قرار دهند. ضمن آنکه کوشیده ایم در مناسبت های دینی و انقلابی در حد بضاعت خود بعنوان ادای دین اقداماتی نظیر فضاسازی و برگزاری جشن ها و...را انجام دهیم.

شهردار اهواز در ادامه خواستار مشارکت همه ی ارگان ها و سازمان ها در گرامیداشت مناسبت های دینی و مذهبی شد و گفت: همه ی ما در برابر این مناسبت ها مسئول هستیم و باید هر دستگاهی به نوبه خود به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل کند.

در ادامه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تشکر از اهتمام ویژه شهرداری اهواز در زمینه ی مشارکت در انجام مراسمات دینی و انقلابی بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امیدواریم در چهل محله شهر اهواز به صورت ویژه چهل مراسم گرامیداشت انقلاب تا دهه فجر برگزار شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار