کد خبر: ۶۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 12 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از سفیر دنا،مسابقات کشتی یادواره شهدای پاتاوه بین تیم شهرداری پاتاوه و تیم دانشگاه یاسوج و یک تیم از باشگاه تختی یاسوج با کسب نتایج قابل توجهی همراه شد.

این دوره از مسابقات که در رده سنی آزاد برگزار شد تیم کشتی پاتاوه که کمتر از یک سال از تشکیل تیم کشتی آن میگذرد موفق به کسب 90 امتیاز این رقابتها شد.

جعفر صیادی رئیس هیئت کشتی شهرستان دنا در این باره به خبرنگار سفیر دنا گفت: این دوره از رقابتها با حضور دو تیم با سابقه چندین ساله استانی تیم کشتی شهرداری پاتاوه برگزار شد.

صیادی گفت:در این دوره از رقابتها تیم نوپای شهرداری پاتاوه با کسب 90 امتیاز موفق به شکست کشتی گیرانی از استان شد و توانست با 9 پیروزی و سه شکست در جایگاه نخست بایستد.

نکته جالب توجه اینکه تمامی اعضای این تیم از جوانان روستای کره از توابع بخش مرکزی بوده که کمتر از یک سال از شروع فعالیتشان گذشته و موفق به کسب این چنین نتایجی شدند.

صیادی با بیان اینکه قرار است هفت نفر از این افراد که در رقابهای استانی موفق به کسب مقام اول شدند به رقابتهای استانی خرم آباد اعزام شوند گفت :ایمان پیوست ،حسین آذریان ،شهاب پیوست ،محمد پیوست ،موسی چمن ،فردین آذریان ،علی رضا صابری اعضای منتخب برای حضور در این دوره از مسابقات هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار