کد خبر: ۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 13 July 2015
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه در ایامی که جاده چالوس یک طرفه می‌شود در راستای خدمت رسانی به مسافران با مشکلات عدیده‌ای رو‌به رو می‌شویم، گفت: باید باند امدادی ویژه جاده چالوس در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احسان نصیری در جلسه ستاد تسهیل سفر استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور استاندار البرز و برخی مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های امدادی هلال احمر در ایام تعطیلات عید سعید فطر در حالت آماده باش قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه 5 پایگاه سیار به مجموع پایگاه‌های امدادی هلال احمر در سطح استان البرز اضافه شده است، افزود: باید راه حلی مناسبی برای مشکل یک طرفه شدن جاده چالوس در برخی ایام تعطیل ارائه شود.
 
وی با اشاره به اینکه در ایامی که جاده چالوس یک طرفه می شود در راستای خدمت رسانی به مسافران با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌شویم، خاطرنشان کرد: باید باند امدادی ویژه جاده چالوس در نظر گرفته شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه مردم ارتباط خوبی با جوانان جمعیت هلال احمر دارند، تصریح کرد: هلال احمر استان البرز در این ایام با تمام قوا در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارد.
 
همچنین رئیس مرکز فوریت های پزشکی و حوادث استان البرز با اشاره به اینکه آمبولانس‌های اورژانس در آزادراه‌ها مستقر می‌شوند، بیان کرد: در این تعطیلات، استقرار شبانه اکیپ‌های امدادی و آمبولانس‌ها بیشتر از قبل می‌شود.
 
کوروش سلیمی با تاکید بر اینکه با افزایش مدت زمان فعالیت شبانه اکیپ‌های امدادی مدت زمان رسیدن به صحنه تصادف کاهش می‌یابد، اظهار داشت: باید پدهای بالگرد امداد هوایی برای این ایام به طور کامل تجهیز شود.
 
وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها در این ایام در حالت آماده باش قرار دارند، تصریح کرد: 5 پایگاه ثابت اورژانس به ظرفیت استان اضافه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار