غیررسمی های تابناک کهگیلویه وبویراحمد
یکی از پدیده های نه چندان خوب در استان ما شروع زودهنگام جلسات ورایزنی های غیر رسمی وبه نوعی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی می باشد
کد خبر: ۶۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 13 July 2015
هرچه به انتخابات نزدیکتر شویم تکاپوی فعالا عرصه سیاسی ،سریعتر،جدی تر وملموس تر می شود. یکی از پدیده های نه چندان خوب در استان ما شروع زودهنگام  جلسات ورایزنی های غیر رسمی وبه نوعی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی می باشد.با توجه به فاصله ی تقریبا 8ماهه مانده به انتخابات اما در استان جلسات ،فاتحه خوانی ها،مهمانی های سیاسی شروع شده وتقریبا کاندیداها مشخص وشروع به کار کرده اند. نمایندگان حاضر در مجلس با این تکاپوی شدیدی که شروع کرده اند رسما اعلام حضور کرده اند وبه تبلیغات عملی وعلنی مشغولند.اینگونه کاندیداها کاملا با استفاده از قدرت ونفوذ خود به راحتی به همه جا سر زده ودرقالب پیگیری پروژه ها وعده و وعید زیاد می دهند کسی هم کاری به کارآنها ندارد اما بقیه کاندیداها بصورت غیره رسمی در قالبمهمانی،افطاری،فاتحه خوانی،جلسات دوستانه وغیره مشغول برانداز کردن شرایط و محک خود وجناح خود هستند.
طیف اصولگرا که بنا به شرایط موجود در برخی حوزه ها از الان مشخص است که بیش از یک کاندید قدر دارند اما اصلاح طلبان در ابهام وبی نظمی وبه قولی در برزخ هستند.در حوزه ی گچساران که احتمالا آقای تاجگردون گزینه اصلی اصلاح طلبان است،هرچند تنشهایی با اصلاحطلبان پیدا کرده اما به نظر می رسد عبور اصلاح طلبان از تاجگردون هزینه سنگینی برای آنها دارد. در حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده فحجت الاسلام بزرگواری که کاملا خود را بی رقیب دانسته وعملا در رسانه ها به تبلیغ وتضعیف حریفان احتمالی می پردازد.بخش دیگر اصولگرایان این حوزه خصوصا عدل هاشمی به نظر می رسد از طیف نماینده کهنه کار ادوار گذشته یعنی حجت الاسلام محمد موحد میدان دار باشد. اگر عدل هاشمی با این شرایطی که گفته شد به میدان آید کار بزرگواری سخت وحتی احتمال بوجود آمدن شرایط تحقیر کننده ی ایشان در دوره های قبل می رود البته این یک فرض است ولی بنا به شرایطی محتمل است. واما بخش مهم و مطمئنا پر حرف وحدیٍث این حوزه اصلاح طلبان هستند که علی رغم شعارهای تقریبا واحد،هدف واحد وتغذیه واحد از یک منبع در مرکز (منظور اصلاحطلبان مرکزنشین)ولی دارای یک دودستگی مزمنی شده وبه نظر می رسد چاره ای هم ندارد.تاقبل ازگرم شدن تنور انتخابات صحبت هایی از مصالحه بین دو تن لیدر ورهبر اصلی این جریان است اما به محض داغ شدن پروسه انتخابات ،اختلافات این دو سر باز می کند وهردو به فعالیت می پردازند. در این روزها طرف داران هر دو رهبر این جریان در حال فعالیت جداگانه ورایزنی های فشرده هستند وگاهی دیده شده که در نزدیکی هم ولی جدا از هم در حال نشان دادن خود به عنوان رقیب هستند.البته خود دورهبر حضورشان در ابهام است اما احتمال معرفی جداگانه نیرو زیاد است.
در حوزه ی بویراحمد هم احتمالا اصولگرایان به وحدت نظر برسند ولی در خصوص اصلاح طلبان حرف وحدیث بسیار است. از نماینده فعلی که مطمئنا با تبلیغات وحضور فعالی که در استان از خود نشان می دهدگرفته تا پروژه ای به نام عبور از زارعی که گویا قرار بر به میدان آوردن سید باقر موسوی  نماینده سابق این حوزه . به هر جهت این خبرهای غیر رسمی از این به بعد بیشتر خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار