به منظور ترویج فرهنگ رضوی در دهدشت برگزار شد؛
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه از رونمایی کتابها و منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 27 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه از رونمایی کتابها و منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب نمایشگاه کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

عیسی روح الامین اظهار داشت: به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره پاک ایمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا (ع) و با هدف آشنایی مراجعین و علاقمندان به منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و تبلیغ و اطلاع رسانی، کتابها و منابع این جشنواره در قالب نمایشگاهی در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه برپا شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند همه روزه ضمن بازدید از این نمایشگاهای کتاب، در مسابقه کتابخوانی رضوی به دو صورت اینترنتی و مکتوب شرکت نمایند.

بر پایه گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، کتابهای "مهمان خراسان" نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به نشر، "مژده گل" نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان هایی از زندگی امام رضا (ع) در رده سنی کودک (4 تا 11 سال) و کتاب های "مسافر هشتم" با موضوع امام رضا (ع) و "کاش تو را می دیدم" با موضوع حضرت معصومه (س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی در رده سنی (11 تا 17 سال) به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

گفتنی است در بخش جوان و بزرگسال (17 سال به بالا) این جشنواره نیز کتاب های "ماه هشتم" اثر مهدی غلامعلی از نشر دارالحدیث با موضوع امام رضا (ع)، "مهر ولایت در آسمان ایران" اثر آیت الله کریمی جهرمی از نشر بوستان کتاب با موضوع امام رضا (ع) و کتاب "به سپیدی یک رویا" اثر فاطمه سلیمانی از نشر کتاب نیستان با موضوع حضرت معصومه (س) به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار