رییس اداره راهداری و حمل ونقل قرچک خبر داد؛
رییس اداره راهداری و حمل ونقل قرچک از جمع آوری نخاله های حاشیه راه های روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 30 May 2018
 
جمع اوری نخاله

 مهر، یاسر بوداغی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  نخاله های تخلیه شده در حاشیه راه های روستایی بخش مرکزی شهرستان قرچک زیبنده نیست و باید برای مدیریت نخاله و جلوگیری از تخلیه بی رویه نخاله در این مناطق برنامه ریزی جدی تری انجام شود.

بوداغی افزود: از انجا که تخلیه نخاله و زباله در حاشیه راه ها ضمن ایجاد نازیبایی مناظر راه، سبب ایجاد مشکلات عدیده در ایمنی راه ها نیز می شود، لازم است با همکاری کلیه دستگاه های مسئول و مقامات قضایی و نیروهای انتظامی شهرستان از تخلیه نخاله در حاشیه راه های شهرستان جلوگیری به عمل آمده و در این راستا با افراد خاطی به شدت برخورد شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل قرچک گفت: عملیات اجرایی جمع آوری نخاله های حاشیه راه های روستایی بخش مرکزی شهرستان قرچک توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با همکاری بخشداری مرکزی در حال انجام می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا به کمک همه شهروندان نیازمند هستیم گفت: از کلیه همشهریان عزیز تقاضا مندیم در صورت مشاهده تخلفاتی از این دست ضمن اخذ پلاک وسیله نقلیه خاطی مراتب را به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار