رئیس هیات کشتی شهرستان همدان در احکامی جداگانه روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی را معرفی کرد.
کد خبر: ۶۱۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 01 June 2018
رئیس هیات کشتی شهرستان همدان در احکامی جداگانه روسای کمیته‌های آموزش و استعدادیابی را معرفی کرد.

به گزارش فارس ، رضا ابرارخرم رئیس هیات کشتی شهرستان همدان در احکامی جداگانه عباس بیگلربیگی دارنده نشان برنز دانشجویان جهان و یکی از قهرمانان نامدار این رشته ورزشی را به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی کشتی شهرستان همدان و محمدحسین سلطانی قهرمان جهام جهانی باکو را به عنوان رئیس کمیته آموزش کشتی شهرستان همدان منصوب کرد.

وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: نفراتی، چون سلطانی و بیگلربیگی سرمایه‌های کشتی همدان و کشور هستند و باید از تجربیات، ظرفیت و علم بالای این نفرات در راستای رشد ورزش اول همدان بهره برد.

ابرارخرم خاطرنشان کرد: سیاست ما در هیات کشتی شهرستان همدان حمایت از قهرمانان نامدار و عنوان‌دار کشتی است و با تجربیاتی که این نفرات دارند کشتی همدان می‌تواند به روز‌های خوب خود بازگردد.

گفتنی است؛ هیات کشتی شهرستان همدان در دو سه ماه اخیر اقدامات خوبی در دستور کار قرار داده و حالا با این تصمیم، راه برای پیشرفت کشتی همدان هموارتر از قبل خواهد شد.

در دوره مدیریت جلال صابریون رئیس سابق هیات کشتی استان همدان نیز هیات کشتی شهرستان همدان عملکرد قابل قبولی داشت که منجر به معرفی و رشد استعدادهایی، چون دانیال شریعتی‌نیا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار