رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد؛
کاظمی‌ جو، بیان کرد: اگر ما مراسمات مختلف را در یادمان شهدای گمنام که در واقع بام شهر است، برگزار کنیم نگاه متولیان امر به مشکلات این یادمان بیشتر می‌شود و کار ساماندهی زودتر پیش می‌رود.
کد خبر: ۶۱۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 01 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: ویژه برنامه شهادت حضرت علی(ع) ، ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با عنوان «شبی، شعری، شهیدی» در دهدشت برگزار می‌شود.

سیدایرج کاظمی جو بیان داشت: امسال برای نخستین بار این ویژه برنامه در یادمان شهدای گمنام دهدشت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این یادمان کمتر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است عنوان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مختلف در این مکان معنوی زمینه حضور مسؤولان و مردم را فراهم آورد.

کاظمی‌ جو بیان کرد: اگر ما مراسمات مختلف را در یادمان شهدای گمنام که در واقع بام شهر است، برگزار کنیم نگاه متولیان امر به مشکلات این یادمان بیشتر می‌شود و کار ساماندهی زودتر پیش می‌رود.

وی افزود: ویژه برنامه بزرگداشت این مناسبت‌ها شانزدهم خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در یادمان شهدای گمنام دهدشت برگزار خواهد شد.

کاظمی جو از برگزاری چندین نشست تخصصی قرآن و عترت و محافل معنوی انس با قرآن در دهدشت و سایر بخش‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌های جشن رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

بر پایی نمایشگاه علوم قرآنی با عرضه ۶ هزار جلد کتاب و با تخفیف ۵۰ درصدی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه رمضان است که در شهر دهدشت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار