معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور در استان همدان خبر داد و گفت: ۲ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد و نمونه دولتی همدان جذب می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 02 June 2018
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی در استان همدان خبر داد و گفت: ۲ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد و نمونه دولتی همدان جذب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، عباس احمدی مقیم اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی روز جمعه ۱۱ خرداد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به‌طور همزمان در سراسر کشور در ۳۲ حوزه استان همدان برگزار می‌شود.

احمدی مقیم بیان کرد: در آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در استان همدان ۵ هزار و ۶۷۲ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۱ خردادماه برگزار می‌شود.

احمدی مقیم در مورد تعداد مدارس سمپاد و نمونه دولتی در سطح استان تصریح کرد: ۳۷ دبیرستان سمپاد و نمونه دولتی در استان همدان برای تحصیل دانش آموزان فعال است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد دانش آموزان مدارس سمپاد و نمونه دولتی در استان همدان ۷ هزار و ۵۰۰ نفر بود، اظهار داشت: امسال نیز ۲ هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد و نمونه دولتی همدان جذب می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۲۸ فروردین‌ماه آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

احمدی مقیم با اشاره به شرایط ثبت‌نام در آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی عنوان کرد: شرایط شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی معدل ۱۷ و مدارس استعداد‌های درخشان"سمپاد"معدل ۱۹ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار