مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان گفت: ۳۰ دستگاه تاکسی فرسوده در همدان روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 04 June 2018
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان گفت: ۳۰ دستگاه تاکسی فرسوده در همدان روانه پارکینگ شد.

به گزارش فارس، مهران حاجیان با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسی شهر همدان در دستور کار است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اظهار کرد: ۴۰۰ تاکسی فرسوده در شهر همدان وجود دارد که باید نوسازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستوری از وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته‌ایم که طبق آن نوسازی تاکسی‌ها آغاز شده و کار پیش می‌رود، افزود: به دنبال ارائه بهترین خدمات به همشهریان هستیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان با بیان اینکه تنها تا پایان خردادماه تاکسی‌های فرسوده اجازه فعالیت در شهر را دارند، خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه تاکسی فرسوده که از لحاظ ظاهری وضعیت مناسبی نداشتند، روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیکان‌های موجود در سطح شهر کمترین مشکل را دارند، افزود: اعلام شده که خصوصاً پیکان‌های فرسوده که در رینگ اول شهر فعالیت دارند تا پایان خردادماه نوسازی شوند.

حاجیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ارائه تسهیلات مناسب برای ترغیب رانندگان به امر نوسازی بسیار مهم است در این راستا چه اقداماتی انجام شده است؟، گفت: خودرو‌های برلیان قریب به ۲۸ میلیون تومان، ریو ۳۵ میلیون تومان و پژو سمند ۲۵ میلیون تومان تسهیلات دارند که می‌توان از آن بهره برد.

وی بیان کرد: اگر رانندگان در نوسازی خودرو‌های خود مبلغی را کم داشته باشند از صندوق قرض الحسنه بانک رسالت کمک می‌شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان در پاسخ به این سئوال که مشکل دیگر رانندگان هزینه بالای اقساط تسهیلات است و آیا می‌توان در این خصوص نیز کمک کرد؟، افزود: این وعده به رانندگانی که اقدام به نوسازی خودور‌های فرسوده کرده‌اند داده شده که هم خطوط مدرسه به آن‌ها تعلق گیرد و هم در خطوط بهتر فعالیت کنند تا بتوانند اقساط خود را پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار