مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد
مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم از آمادگي داوران فوتبال، فوتسال و ساحلي قم براي ليگ‌هاي باشگاهي سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 04 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین چراغیان اظهار کرد: با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ‌های باشگاهی کشور با حضور تمامی داوران فعال لیگ‌ها اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، تست‌های کنترل سلامتی و جسمانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به انجام این تست‌گیری در گروه‌های ۲۰ نفره بعد از ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در این تست‌گیری به میزبانی مرکز ایفمارک واقع در آکادمی ملی المپیک، داوران استان قم که جزو بهترین‌های فصل گذشته لیگ‌های کشور بودند نیز در هر سه رشته حضور دارند.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم از برگزاری دوره پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مجتمع امام رضا (ع) رامسر خبر داد و افزود: بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال از پانزدهم تیرماه آغاز می‌شود و داوران قضاوت کننده در این لیگ روزهای 28 خرداد تا اول تیر به دوره می‌روند.

وی به یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته داوران اشاره و عنوان کرد: در ادامه اقدامات فرهنگی داوران فوتبال و فوتسال استان قم، طبق هماهنگی به عمل آمده با دو مرکز نگهداری کودکان یتیم و بی‌سرپرست تحت نظارت سازمان بهزیستی، کمک‌های نقدی خود را برای این عزیزان ارسال خواهیم کرد.

چراغیان به عملکرد مثبت داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قم در فصل 97 – 1396 لیگ‌های باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: بین داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتبال، علی صفایی داور با دانش فوتبال قم بهترین عملکرد را داشت و در لیگ‌های فوتسال و ساحلی نیز داوران ما داوری‌های خوبی انجام دادند، ضمن اینکه در سطوح دیگر لیگ‌های کشور نیز داوران ما سفیران خوبی برای فوتبال قم بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار