دومین شب از مراسم شب‌های قدر در استان البرز و شهر کرج همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 06 June 2018

به گزارش تابناک : سراسر شهر کرج، مساجد و امامزاده‌های این شهر شاهد برگزاری مراسم‌ شب احیا بود و مردم از هر دسته و گروه و صنف در کنار یکدیگر از خداوند در این شب‌ها تقاضای بخشش و تقدیر خوب داشتند.

سری به مساجد شهر کرج زدیم و به محله رجایی‌شهر کرج و مسجد جامع این شهر رفته تا حال و هوای مردم را در این شب‌ها به نگارش و تصویر در آوریم. با ورود به مسجد و دیدن گریه و زاری مردم متوجه می‌شویم ماه رمضان ماه توبه بندگان است و هیچ فرقی بین بندگان در نزد خداوند نیست جز اینکه تقوا داشته باشند. از همان پله‌های ورودی مسجد خیل جمعیت حضور دارد تا درون مسجد و مردم در ابتدا با دعای جوشن کبیر روح خود را برای قرآن به سر گرفتن و "الهی العفو" آماده می‌کنند.

از نکات جالب دیگر این مراسم در مسجد جامع رجایی شهر کرج حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که برای خواندن دعای جوشن و قرآن به سر گرفتن آمده‌اند و استقبال بسیار خوبی را انجام می‌دهند و دوشادوش یکدیگر برای رازونیاز با پرودگار خود سر از پا نمی‌شناسند.

در گوشه‌ای دیگر میزی قرار دارد که شلوغ است و هر کسی به اندازه وسع خود کارتی را تقبل می‌کند. این کارت احسان در حق کودکان بی‌سرپرست است  که توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد و مردم سعی دارند در این شب‌ها کار نیکی نیز انجام دهند.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار