با هدف کاهش تصادفات راه اندازی میشود؛
تابناک: معاون فرماندار شهرضا گفت: با هدف کاهش تصادفات، ایستگاه‌های سلامت و امنیت در نوروز در شهرضا ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 19 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید حمید بحرینی پیش‌از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ایستگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای شهرستان اظهار داشت: برای کاهش تصادفات جاده‌ای در آستانه نوروز 94، 35 ایستگاه سلامت و امنیت در جاده‌های اصفهان برپا می‌شود.

وی افزود: از 35 ایستگاه سلامت 12 ایستگاه در مجتمع خدمات رفاهی دیده شده و 2 ایستگاه در ورودی شهرضا به اصفهان و بالعکس و 2 ایستگاه در ورودی شهرضا به آباده و بالعکس پیش‌بینی شده است.

معاون فرماندار شهرضا گفت: از آنجا که بیشتر حوادث جاده‌ای براثر خواب آلودگی رانندگان به وجود می‌آید، ایجاد ایستگاه‌های امنیت و سلامت با امکانات لازم برای استراحت رانندگان از وقوع این حوادث جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روان سازی ترافیک شهری و جاده‏ای، یکی از اهداف ایجاد ایستگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای است، بیان کرد: تسریع در خدمت رسانی به مسافران و مصدومان احتمالی در سوانح و تصادفات و تعامل نزدیک و همکاری بیشتر نهادهای خدماتی و امدادی از اهداف ایجاد ایستگاه‏های امنیت و سلامت در تعطیلات نوروز است.

بحرینی گفت: اگر کمپ‌های نوروزی به شعائر مذهبی در ایام نوروز امسال که مصادف با شهادت حضرت فاطمه(س) است توجه نکنند تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدرسه نیکان برای اسکان مسافرانی که دچار حادثه شده‌اند در شهرضا در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: ضرورت دارد پیام‌های بازدارنده از سرعت در جاده‌های منتهی به شهرضا از سوی پلیس راه ایجاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار