رئيس اداره اعزام و گروه‌هاي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خبر داد
رئيس اداره اعزام و گروه‌هاي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از اعزام 500 مبلغ ويژه ايام تابستان به سراسر كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 24 June 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام محسن کرفی با بیان اینکه حدود 500 نفر از مبلغان در ایام تابستان اعزام می‌شوند اظهار کرد: مبلغان اعزامی از گروه‌های تبلیغی دارای سابقه تبلیغی هستند و در ایام تبلیغ مباحثی در زمینه معارف، عقاید و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند کاهش طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی را مطرح می‌کنند.

وی از اعزام مبلغان ویژه تابستان از دهم تیر تا 20 مرداد امسال خبر داد و افزود: این افراد همه روزه کلاس‌های آموزشی عقاید، معارف، آسیب‌های اجتماعی و اردوهای درون شهری و استانی را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره اعزام و گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام 200 نفر از بشیران جوان در ایام تابستان گفت: بشیران جوان شامل طلبه‌های بین پایه چهار تا 6 و طلاب جوانی هستند که تبلیغ چهره به چهره و برگزاری کلاس‌های قرآن در مساجد را در برنامه خود دارند.

کرفی عنوان کرد: همیاری و همکاری مبلغان با روحانی مسجد محل صورت می‌گیرد و به برگزاری مراسم دعا، همایش‌های ملی و مذهبی و کلاس‌های قرآن برای افراد مختلف می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بشیران جوان در ایام تبلیغی به مباحث قرآن و اعتقادی می‌پردازند و درسنامه‌هایی در اختیار آنها قرار گرفته و دوره‌هایی در زمینه فنون و مهارت‌های کلاس داری نیز گذرانده‌اند.

رئیس اداره اعزام و گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه نشست توجیهی آموزشی مبلغان روز هفتم تیر ماه امسال در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود گفت: پیش از این نشست مباحثی در زمینه تربیت مربی کودک و نوجوان به مبلغان آموزش داده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار