معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت:کشور ما کشوری انقلابی است که از همه هجمه های دشمنان و جنگ با سربلندی بیرون آمده است اما الگوی مناسب برا شادی و نشاط تاکنون تهیه نشده و تمرین کردن شادی با محوریت اهل بیت برای مردم فراهم شود.
کد خبر: ۶۲۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 26 June 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: مهندس ابراهیم فروزانی، معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس امروز (5 تیر) در جلسه شورای دهه کرامت با اشاره به اینکه جلسات متعددی در ستاد برگزار شده است، گفت: تاکید بر رویکرد کیفی سازی کمیته ها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همه نهادها باید در برنامه های دهه کرامت مشارکت داشته باشند و افزایش مشارکت عمومی و مردمی را مدنظر قرار داد، اظهار داشت: رویکردی که در ستاد دهه کرامت استان وجود داشت این بود که مشارکت مردمی بیشتر شود.

 

مهندس فروزانی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد نشاط و شادی الگویی ترسیم شود به ویژه در این شرایط اقتصادی کنونی، یادآور شد: باید بتوانیم محبت اهل بیت (ع) را در جامعه نشر دهیم و همدلی و همراهی را افزایش دهیم.

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس اضافه کرد: کشور ما کشوری انقلابی است که از همه هجمه های دشمنان و جنگ با سربلندی بیرون آمده است اما الگوی مناسب برا شادی و نشاط تاکنون تهیه نشده و تمرین کردن شادی با محوریت اهل بیت برای مردم فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید بتوان محتوای برنامه ها را سازماندهی کرد، اظهار داشت: زمینه گردشگری مذهبی و کمک به اقتصاد نقاط مختلف را با ترویج گردشگری دینی می توان فراهم کرد که برای نیل به این هدف نیاز به ارتباط بین دستگاه های مختلف و طرح موضوع در شورای فرهنگ عمومی است.

 

خاطرنشان می شود؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار