فرمانده پلیس‌راه استان اردبیل گفت: تمامی نیروهای پلیس با تجهیزات کامل در مسیرها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده هستند تا در تعطیلات پیش‌رو خدماتی مناسب به هموطنان ارائه کنند.
کد خبر: ۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 15 July 2015

سهراب حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به تعطیلات سه روزه عید فطر ما تمهیدات لازم را برای ایجاد آرامش در محورهای مواصلاتی استان برای تردد راحت هموطنان در نظر گرفته‌ایم، به طوری که از فردا تردد خودروهای سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی استان ممنوع خواهد بود.

وی با بیان جزئیات بیشتر این ممنوعیت‌ها گفت: تردد هرگونه وسایط سنگین همچون کامیون و تریلر در محور اردبیل – سرچم و بالعکس و اردبیل – آستارا و بالعکس از ساعت 7 صبح تا 12 شب ممنوع خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل یادآور شد: این محدویت به لحاظ کاستن از تراکم تردد مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل در دو محور اصلی حیران و سرچم اجرا می‌شود تا با جلوگیری از تردد خودروهای سنگین امکان تردد راحت هموطنانمان در مسیرهای مختلف فراهم آید.

حیدریان بیان کرد: ماموران پلیس در قالب گشت‌های خودرویی و موتوری و حتی گشت‌های پیاده در تمام محورهای مواصلاتی استان با بکارگیری تجهیزات و امکانات مدرن به ویژه دستگاه‌های دیجیتال در ثبت تخلفات سرعت آماده ارائه خدمات و ایجاد ایمنی بیشتر در ترددها هستند.

این مسئول گفت: از هموطنان انتظار داریم با حوصله و دقت بیشتر رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز و انحراف به چپ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به آرامش و استراحت در محلی مناسب پارک کرده و بعد از ساعتی خواب و استراحت به سفر خود ادامه دهند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: هموطنان توجه داشته باشند که سفرهای تفریحی و گردشگری مسابقه کورس نیست که با عجله و تعجیل انجام شود بلکه انتظار می‌رود با رعایت نکات فنی و منطقی رانندگی‌ها انجام شود.

حیدریان ادامه داد: ما از امروز مرحله دوم طرح تابستانی پلیس‌راه را نیز آغاز کردیم و تلاشمان بر این است تا طی دو ماه باقیمانده فصل تابستان زمینه‌ای فراهم آید تا بیش از گذشته با بسترسازی مناسب بتوانیم کاهش محسوس تلفات و تصادفات رانندگی را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون کاهش محسوسی را در تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم، به طوری که تلاش و کوشش جدی بر این است تا در ادامه این مسیر بتوان جلوی برخی از تصادفات ناگوار و سخت جاده‌ای را گرفت.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: بعد از جمع‌بندی نهایی طرح در اواخر شهریور ماه آمار دقیقی از کاهش تصادفات را به مردم اعلام خواهیم کرد تا همه بدانند در سایه تلاش فرزندان آنها در قالب پلیس راه و راهور از بروز برخی از حوادث ناگوار جلوگیری شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار