تابناک گزارش می دهد؛
وی گفت: در روزهای گذشته برای تسهیل و آمادگی و مهیا شدن فضا، تجهیزات و امکانات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور، شورای آموزش با حضور اعضا و اداراتی که به نوعی در کنکور باید همکاری داشته باشند با محوریت کنکور در محل اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
کد خبر: ۶۲۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 28 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی روز گذشته در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در شهرستان بهمئی به تبع استان و کشور، آزمون کنکور سراسری در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در ۷ حوزه برگزار خواهد شد.

وی گفت: در روزهای گذشته برای تسهیل و آمادگی و مهیا شدن فضا، تجهیزات و امکانات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور، شورای آموزش با حضور اعضا و اداراتی که به نوعی در کنکور باید همکاری داشته باشند با محوریت کنکور در محل اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ابراز داشت: در این جلسه فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، نماینده ی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره برق، شهرداری، هلال احمر و اورژانس حضور داشتند که نیروی انتظامی امنیت انتقال سوالات از استان به شهرستان و از مخزن شهرستان به حوزه‌های اجرا را عهده‌دار شد.

اداره برق در این روزها از قطع شدن برق جلوگیری می‌کند، شبکه بهداشت گروه پزشکی و اورژانس را در محل آزمون مستقر می‌نماید، ادارات گاز و آب و شهرداری از حفاری تخریب در این ایام خودداری کنند.

جریده در ادامه عنوان کرد: کنکور در این شهرستان در ۵ رشته ی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان برگزار می شود.

وی گفت: امسال نسبت به گذشته استقبال داوطلبین برای انتخاب شهرستان جهت انتخاب حوزه امتحانی خود بیشتر است.

جریده در مورد فضای برگزاری آزمون ها نیز بیان کرد: از هفته ی گذشته تا به حال حوزه های امتحانی را از لحاظ سرمایشی و دیگر امکانات تجهیز کردیم تا دانش آموزان با آرامش خاطر به سوالات خود پاسخ دهند.

رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در مورد تعداد داوطلبین و اسامی حوزه های امتحانی عنوان کرد: ۷۴۵ نفر در شهرستان در سه مدرسه ی هاجر، سمیه و امام حسین آزمون کنکور خواهند داد که نسبت به پارسال ۵۰ نفر بیشتر است.

وی گفت: ۱۰۰ نفر از دبیران، مدیران و آموزگاران باتجربه مشغول اجرای آزمون ها در روزهای پنجشنبه و جمعه خواهند بود.

جریده ادامه داد: صبح امروز جلسه توجیهی با همه اعضای عوامل اجرایی در محل اداره آموزش و پرورش برگزار کردیم و تذکرات لازم به همه ی اعضا داده شده است.

وی یادآور شد: همه ی امکانات، فضاها و تجهیزات برای برگزاری یک آزمون خوب مهیا است و امیدواریم اداره برق و نیروی انتظامی به همراه آموزش و پرورش که مهمترین نقش را در برگزاری آزمون دارد بتوانند نهایت همکاری را با ما داشته باشد.

جریده بیان داشت: تعاملی که در بین ادارات شهرستان وجود دارد این نوید را می‌دهد که این همکاری باعث برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری در شهرستان گردد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان در پایان سخنان خود، از همکاری فرماندار، امام جمعه، روسای ادارات و نهادها و فرهنگیان که در اجرای برگزاری آزمون همکاری و تعامل داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

خبرنگار: امین روانان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار