معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد تأکید کرد:
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد بر اهميت نقش آفريني تشكل‌های دانشجويی در جامعه تاكيد کرد و گفت: تشكيل مجمع تشکل‌های دانشجویی از هر گرایشی زمينه انسجام بخشی به فعاليت‌های دانشجويی را فراهم می‌سازد .
کد خبر: ۶۲۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 30 June 2018

«محمدعلی طالبی» در جمع نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويی اصلاح طلب استان،‌ اظهار کرد: مهم‌ترین مشخصه فعالیت‌های دانشجویی، مطالبه گری و حرکت بر مدار منافع مردم است و فعالیت دانشجو به عنوان قشر پيشرو جامعه همیشه مبتني بر نوعی آينده‌نگري است .

وی افزود: بيان خواسته‌ها و تقويت حس مطالبه گري در جامعه ارزشمند است و ارائه راه حلي مبني بر تشكيل مجمع دانشجويان اصلاح طلب استان به عنوان راهكاري براي انسجام بخشي به فعاليت تشكل‌هاي دانشجويي رويكردي ارزشمند و شايسته توجه دارد.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: نبايد توان و نگاه‌هاي دانشجويي در فضاي داخل دانشگاه محدود باقي بماند کما این‌که در تاريخ اين سرزمين اثرگذاري فعاليت‌هاي دانشجويي بسيار بالا بوده و بسياري از حركت‌هاي اصلاحي و جريان‌هاي فكري از دانشگاه شكل گرفته و شروع شده است .

طالبی تصریح کرد: بايد با همفكري و كمک يكديگر اين جايگاه تاثيرگذار را تقويت كنيم كه ايجاد مجمع تشكل‌هاي دانشجويي اصلاح طلب و ساير تشكل‌هاي سياسي و اجتماعي فعال در عرصه دانشگاه مي‌تواند نتايج خوبي به همراه داشته باشد .

وي خاطرنشان كرد: نه تنها دانشجويان اصلاح طلب بلكه تمام گروه‌ها و گرايش هاي سياسي دانشجويي و فعال را مورد حمايت قرار داده و تشكيل مجمع مي‌تواند پايگاه خوبي براي همگرايي و انجام برنامه هاي وسيع تر در اين زمينه را فراهم آورد .

این مقام مسئول در ادامه با تاكيد بر حفظ منش، ديدگاه و اعتقاد براي حركت در مسير منسجم، ‌گفت: وظيفه همه ما اين است که علاوه بر ايجاد فضايی مناسب تر براي فعاليت‌هاي سياسي به پيگيري مطالبات دولت از يكسو و ايفاي نقش در جايگاه حاميان مردم و منافع ملي ورود پيدا كنيم و در اين عرصه هيچ گروهي بر ديگري ترجيح ندارد و وظيفه‌اي همگاني است .

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان بيان كرد: جايگاه قشر دانشجو در متن جامعه و مردم است، در راستاي بهره مندي از اين جايگاه و ايفاي نقش فعالانه در عرصه هاي مختلف نيازمند تلاش جدي هستيم و اميد است تشكيل مجمع دانشجويان اصلاح طلب در استان نويدبخش حركتي ماندگار در اين زمينه باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار