دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: دوره‌های مربیگری فوتبال در بخش‌های آقایان و بانوان در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 02 July 2018

به گزارش تابناک قم،علی احمدی با اشاره به برنامه‌های هیئت فوتبال اظهار داشت: بر اساس تقویم هیئت فوتبال استان و پیگیری‌های مکرر کمیته آموزش در فصل تابستان برنامه‌های متعدد آموزشی برگزار می‌کند.

احمدی با تأکید بر اینکه فصل تابستان فصل داغی برای فوتسال و فوتبال است، افزود: مربیان و متقاضیان کلاس‌های مربیگری خواهان زمان بیشتری برای حضور در دوره‌ها بوده که با پیگیری‌های مستمر خود و مذاکره با کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مجوز برگزاری چندین دوره رسمی در فصل تابستان دریافت شده است.

وی گفت: دوره مربیگری C آسیا فوتبال، دوره مربیگری سطح یک آسیا فوتسال و دوره مربیگری C ایران فوتبال ویژه آقایان و ‌دوره مربیگری C ایران فوتبال در بخش بانوان به انجام خواهد رسید.

احمدی با بیان اینکه دوره‌ها به ترتیب از اواخر تیرماه اسارت می‌خورد تصریح کرد: متقاضیان تمامی دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به کمیته آموزش هیئت فوتبال استان مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: در کنار دوره‌های مذکور دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی نیز قرار دارد که در زمان خود، اعلام خواهد شد.

به گفته وی، برگزاری دوره‌های آموزشی به ارتقا سطح فنی مربیان استان بسیار کمک کرده تا مربیان استان قم با علم روز پیش بروند

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار