معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان ؛
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در حاضر خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ، آزادگان و افراد تحت تکلف آنها از پوشش بیمه پایه و تکمیلی برخوردارند .
کد خبر: ۶۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 24 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمال اسدی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : کلیه والدین ،همسران و فرزندان غیر شاغل شهدا تحت پوشش بیمه پایه درمانی هستند و تمامی جانبازان و آزادگان و افراد تحت تکلف قانونی آنها نیز تحت پوشش بیمه بنیاد شهید و ادارات محل خدمت خود می باشند.

وی افزود : کلیه هزینه درمانی (کلینیکی و پاراکلینکی ) جامعه هدف بنیاد شهید برابر تعرفه وزارت بهداشت در بخش دولتی و نظام پزشکی در بخش خصوصی پرداخت می شود .

وی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت در استان ایلام افزود : طرح پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین و همسران شهدا ،جانبازان و آزادگان در سطح استان در حال انجام است .

اسدی به کمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان ایلام اشاره کرد افزود : کمیسیون پزشکی متقاضیان واجدالشرایط جانبازی و حق پرستاری در اواخر تیر ماه در دو نوبت در استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص اعم از ارتوپد،اعصاب و روان،چشم ‌پزشک، جراح عمومی و داخلی در کمیسیون تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری عنوان داشت : در این کمسیون پرونده 220 نفر از متقاضیان تعیین درصد جانبازی و 250 نفر حق پرستاری مورد بررسی و ارزیابی و تعیین درصد قرار گرفت.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به تعبیر امام راحل (ره) جانبازان، رهبران این نهضت هستند : افزود : ایران و،انقلاب و مردم مدیون خون شهدا و ایثارگران می باشند و در این راستا ما نباید اجازه دهیم، حقی از آنان ضایع شود و زمینه بررسی مشکلات آن‌ها را فراهم کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار