رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری مراسم ازدواج ۸۰ زوج در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 24 July 2018
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری مراسم ازدواج ۸۰ زوج در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور از برگزاری مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا (ع) در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهارکرد: مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا (ع) در شهرستان نهاوند در شب میلاد این امام رئوف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا (ع) در روز سه‌شنبه دوم مردادماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) شهر نهاوند برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم با اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی همراه خواهد بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه این مراسم با همراهی موسسه ترنم باران حضرت رقیه (س)، آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) و بسیج سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرحی به نام «با اجازه امام رضا (ع) بله» را در این روز برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره برگزاری مراسم ازدواج ۸۰ زوج نهاوندی در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند، گفت: جشن بزرگ ازدواج زوج‌هایی که می‌خواهند زیر سایه امام رضا (ع) زندگی خود را آغاز کنند را طی در روز میلاد امام رضا (ع) در برنامه داریم.

اسدپور با بیان اینکه این مراسم با حضور پرچم گنبد امام رضا (ع) و خادمان آن حضرت و جاری کردن خطبه عقد بر سر سفره متبرک آن حضرت همراه خواهد بود، افزود: افراد برای ثبت‌نام در این برنامه به دفتر آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۲۸۶۶ و ۰۹۱۸۵۹۰۳۹۰۵ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار