مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري:
تابناک: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري اصفهان عنوان كرد: روزانه حدود ۱۰ هزار تاكسيران بيش از ۷۰۰ هزار نفر را در اصفهان جابه جا مي­كنند.
کد خبر: ۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري اصفهان، حسن سقايي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: پيشرفت خوبي در ثبت نام و نصب سامانه هوشمند بر روي تاكسي ها داشته­ايم و اميد است در آينده­اي نزديك بتوانيم كليه تاكسي هاي پلاك قرمز را به اين سامانه مجهز كنيم.

وي با اشاره به مزاياي سامانه هوشمند تاكسي عنوان كرد: پيدا كردن اشياء جامانده در تاكسي با استفاده از پرينت سامانه، امكان يافتن مسيرهاي پر تردد و نيز گرفتن مرخصي رانندگان بدون حضور در سازمان و ... از مزاياي سامانه هوشمند تاكسي مي باشد.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري اصفهان با بيان اينكه حدود ۲۵ درصد از سهم سفرهاي درون شهري به ناوگان تاكسيراني اصفهان اختصاص دارد افزود: روزانه حدود ۱۰ هزار تاكسيران بيش از ۷۰۰ هزار نفر را در اصفهان جابه جا مي­كنند.

سقايي با تاكيد بر اينكه تاكسيراني­ها يكي از قشرهاي تأثيرگذار در سطح شهر هستند تصريح كرد: در اصفهان بيش از ۳۰ هزار راننده تاكسي و كمك راننده تاكسي داريم كه اين تعداد را اگر با خانواده­هاي آنان جمع كنيم درصدي چشمگير از جمعيت شهر اصفهان را تشكيل مي­دهند.

وي خاطر نشان كرد: در چند ماهه­ي اخير برنامه­هاي خدماتي و رفاهي گسترده­اي براي رانندگان اجرا كرده­ايم و در اين زمينه اداره رفاه سازمان را راه­اندازي نموديم .

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري اصفهان به برگزاري كلاسهاي آموزشي براي رانندگان نيز اشاره كرد و گفت: افزايش سطح فرهنگ رانندگان تاكسي يعني افزايش فرهنگ در سطح شهر .

سقايي همچنين نوسازي ناوگان تاكسيراني اصفهان يكي از دغدغه­هاي اين سازمان اعلام كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار