مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی همدان برای روز خبرنگار برنامه داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 29 July 2018

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی همدان برای روز خبرنگار برنامه داشته باشند.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی مهر در نشستی با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز ۱۷ مرداد روز گرامیداشت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: امروز تکریم اهالی فرهنگ و رسانه یک ضرورت است و باید جایگاه اهالی فرهنگ و رسانه را در جامعه حفظ کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: استان همدان با این سابقه فرهنگی و تاریخی باید در تمام حوزه‌های فرهنگی الگو و سرآمد باشد و امروز تکریم اهالی رسانه و فرهنگ یک وظیفه همگانی است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: خبرنگاران طی سال زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و در تمام برنامه‌ها حضور دارند و باید دستگاه‌های اجرایی استان در روز خبرنگار برنامه‌هایی در راستای تکریم خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه امروز رسانه‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند و باید دستگاه‌های اجرایی همکاری بیشتری با رسانه‌ها داشته و ارتباط و تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: خانه مطبوعات استان برنامه‌هایی را برای برگزاری مراسم روز و هفته خبرنگار پیش بینی کرده که باید دستگاه‌ها در این زمینه و در راستای اجرای بهتر برنامه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار