کد خبر: ۶۳۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 29 July 2018

تابناک هرمزگان-  امضای قرارداد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با آرش برهانی به عنوان سرمربی تیم شهرداری مورد اعتراض قرار گرفت/مصوبه های شورا قبل از طرح در صحن علنی و کمیسیون ها، جای دیگری خارج از این نهاد، مطرح و تصویب می شود/تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری بندرعباس مطرح و تصویب شد

 

 به گزارش تابناک هرمزگان، از شصت و پنجمین جلسه رسمی علنی امروز شورای شهر بندرعباس؛بواشه،اعتراض به قرارداد تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با سرمربی غیربومیپیش از دستور کارهای اصلی آغاز کرد و گفت: حدود 4 میلیارد تومان برای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در سال گذشته هزینه شد و از جناب شهردار تقاضا دارم آسیب شناسی صورت بگیرد.

بواشه بیان کرد:در کمیسیون فرهنگی مقرر شد جلسات پیرامون این تیم ادامه پیدا کنند و قرار بود که کادر فنی کاملا بومی و بازیکنان 80 درصد بومی باشند ولی متاسفانه آرش برهانی میخواهد قرار داد ببندد با وجود اینکه افراد قابل قبول بیشتری داریم ، توجه سمت نیروهای غیر بومی است.

وی با تأکید بر انتخاب نیروهای بومی ماندگار تصریح نمود: اگر قرار بر این باشد که از بومی های غیر ماندگار استفاده کنیم تیم را منحل کنیم و هزینه‌ی این تیم را به ساخت سالن های ورزشی برای جوانان و بانوان اختصاص داده شود تا مشکلات ورزش بانوان حل شود.

 

مصوبه های شورا قبل از طرح در صحن علنی و کمیسیون ها، جای دیگری خارج از این نهاد، مطرح و تصویب می شود.

 

در ادامه ،جراره عضو شورای شهر بندر عباس گفت:قبل از این که موضوعی در شورا مطرح شود شهرداری پول را دریافت می‌کنند و تصویب شده آن را به مردم اعلام می‌کند و مصوبات شورا در صحن شورا اتفاق نمی‌افتاد.

فاطمه جراره هنگام بحث پیرامون اعطای تخفیف به کسانی که عوارض پروانه ساختمانی را نقدی پرداخت می کنند افزود: شهرداری بندرعباس پیش از طرح و تصویب این پیشنهاد، پولی را به صورت علی الحساب با وعده مشمول تخفیف شدن، از برخی شهروندان گرفته که به نظر می رسد از قبل نتیجه تصمیم شورا را در این باره می داند.
وی تصریح کرد : هر سال در شورای شهر بندرعباس با این مساله درگیر هستیم و معلوم نیست اگر شورا این پیشنهاد را تصویب نکند، شهرداری می خواهد درباره تعهد ایجاد شده چه کند.

رئیس شورا تایید کرد و در این باره اظهار داشت: چرا شهرداری قبل از طرح و تصویب این پیشنهاد به خود اجازه داده از شهروندان پول بگیرد و ایجاد تعهد کند.

اسلام باوقار همچنین گفت: شهرداری در یکی از موارد از یک شهروند سه میلیارد ریال پول گرفته و اکنون اگر شورا این پیشنهاد را تصویب نکند این شهروند و دیگر افراد مشابه وی متضرر خواهند شد.

 

تصویب قاطع پس از انتقادهای قاطع


پس از انتقادهای تند جراره و باوقار از رویه شهرداری، پیشنهاد مشمول تخفیف شدن شهروندانی که پیش از تصویب این طرح به شهرداری پول داده اند مطرح و با رأی مثبت اکثریت قاطع اعضای شورای شهر تصویب شد.

وی اضافه کرد: سال های بعد اگر قرار شد تخفیفی ارایه شود قبل از مصوبه‌ی شورا پولی از مردم دریافت نشود.

 

تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری بندرعباس مطرح و تصویب شد.

 

در ادامه بلارک عضو شورای شهر بندرعباس در خصوص تفریغ بودجه بیان کرد: چندین جلسه متوالی در خصوص تفریغ بودجه انجام شد و اصلاحیات کمیسیون ابلاغ و انجام شد و قرار بود برای رأی گیری نهایی به شورایی شهر ارجاع شد.

بلارک افزود: تصویب تفریغ بودجه شاید در مدت کوتاهی به تصویب برسد ولی مدت زمان زیادی روی آن چکش کاری صورت گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار