کد خبر: ۶۳۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 30 July 2018

 

تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم گفت: فراهم کردن زمينه اشتغال و بهبود زندگی مردم در کنار تجديد نظر در ارائه آموزش و پيشگيری برای کاهش آسيب های اجتماعی، نتايج بهتری را بدنبال خواهد داشت. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، عليرضا نصری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان افزود: شکی نيست که مسئولان با هدف خدمت و بهبود شرايط در حوزه وظايف خود تلاش ميکنند اما گاهی مرور برنامه و عملکرد دستگاه  متبوع می تواند روش های بهتری را برای رسيدن به مقصد پيش روی ما قرار دهد.

نصری در ادامه گفت: مواد مخدر و  آسيب های ناشی از آن، مسئله ای چند وجهی و مقابله با آن نيازمند داشتن ابتکار عمل و استفاده از روش های متناسب با آن می باشد.

وی بيان کرد: آشنايی با انواع مواد مخدر و شيوه هاي توزيع از ضروريات مقابله است.

 

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به نقش خانواده در کاهش آسيب های اجتماعی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و ديگر دستگاه های مرتبط با اين نهاد، نسبت به ارائه برنامه های آموزشی متناسب و اثر گذار  اهتمام بيشتری داشته باشند.

 

عليرضا نصری اظهار نمود: برای برون رفت از وضع موجود ناچاريم، آسيب شناسی عملکرد دستگاه ها و بروز رسانی برنامه ها را جدی بگيريم.

نصری از دستگاهای مسئول ، خواست در بحث پيشگيری، را در کنار آن فراهم بسازند و زمينه اشتغال، کسب و کار و فعاليت های فرهنگی، ورزشی، با برنامه های کارشناسی و عملياتی حرکت نمايند.

 

 

پایان خبر /*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار