دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم خبر داد
دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ بیشتر در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی در قالب چهار کمیته ارتباطات، رسانه، فرهنگ و هنر و تبلیغ سنتی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۶۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 03 August 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام سیدمحمود مرتضوی هشترودی با اشاره به فعالیت‌های انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه اظهار کرد: انجمن محل اجتماع نخبگان علمی است و نگاه و رویکرد پژوهشی علمی در فعالیت‌ها دارد البته در زمینه نیازهای تبلیغی نیز پاسخگو است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان سال گذشته برای فعالیت در محور کاظمین در اربعین اعزام شدند و امسال نیز در زمینه بحث اعزام مبلغ با ستاد اربعین رأیزنی شده که اگر نهایی شود برای اربعین اعزام خواهیم داشت.

دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به تقسیم‌بندی فعالیت‌ها در انجمن گفت: کسانی که در مجموعه هستند بیشتر در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی در قالب چهار کمیته ارتباطات، رسانه، فرهنگ و هنری و تبلیغ سنتی فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: مباحث علمی پژوهشی در حوزه‌های اخلاق و ارتباطات، اخلاق و رسانه، اخلاق و تبلیغ، فرهنگ و ارتباطات، مدیریت و ارتباطات، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پژوهش در رسانه و مطالعات فرهنگی رسانه ارائه می‌شود و برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌ها در دستور کار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار