سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: تقریبا نمایندگان مجلس می‌دانند که چه میزان دولت در به وجود آمدن وضعیت اقتصادی فعلی مقصر است.
کد خبر: ۶۴۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 06 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:بهرام پارسایی درخصوص سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: سوال از رئیس جمهور حق طبیعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و این موضوع از اهرم‌های نظارتی قوه مقننه است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید این مسائل سیاسی شود، تقریبا نمایندگان مجلس می‌دانند که چه میزان دولت در به وجود آمدن وضعیت اقتصادی فعلی مقصر است.

وی با بیان اینکه سوال نمایندگان بیشتر حول محور مسائل اقتصادی کشور است، افزود: همه می‌دانند که مشکلات اقتصادی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام صورت گرفته و کسانی باید پاسخگوی این موضوع باشند که هم صدا با ترامپ، دائما برجام را زیر سوال می‌بردند و تضعیف کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ بین المللی و داخلی ترامپ این وضعیت را رصد می‌کرد و می‌دانست که برجام مخالفین جدی در داخل کشور دارد و این موضوع به رئیس جمهور آمریکا کمک کرد تا به راحتی از برجام خارج شود و هزینه خروج ترامپ از برجام را همین مخالفت‌های داخلی کاهش داد و به نظر من این افراد باید بیشتر پاسخگو باشد تا آقای رئیس جمهور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار