تیم همدان با برتری مقابل تیم کرمانشاه در چارچوب مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتبال پیشکسوتان، به لیگ برتر کشور صعود کرد.
کد خبر: ۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 21 February 2015

تیم همدان با برتری مقابل تیم کرمانشاه در چارچوب مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتبال پیشکسوتان، به لیگ برتر کشور صعود کرد.
دبیر هیات فوتبال استان همدان  در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان در دو گروه الف و ب برگزار شد که تیم همدان در گروه ب با تیم های تهران و کرمانشاه هم گروه بود.
'
مهدی بوجاریان' اظهار کرد: در آخرین دیدار از گروه ب این رقابت ها تیم همدان امروز برابر تیم کرمانشاه با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.
وی اضافه کرد: به این ترتیب تیم همدان پس از تیم تهران به عنوان تیم دوم گروه ب راهی لیگ برتر فوتبال کشور شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این تیم تهران به ترتیب با برتری چهار بر صفر مقابل همدان و سه بر صفر برابر کرمانشاه راهی لیگ برتر فوتبال کشور شد.
بوجاریان یادآور شد: کمال عربیان، حجت دستنبو، اسد دستنبو، حسن زارعی، محمدمظهری، علی اقا محمدی ، محمودحسام، محمدبه گندم، جلال جباری،حمیدامیدی، محمداخلاصی، علی بحری، جعفری، حسین سلیمانی، عباس شانه ای، هاشم جلالی، جلال حق نظری، حبیب قاسمی، مهدی مرشدلو، علی بخشی، علی منصور، حسن ترابی، جمشید جمشیدی و محمدرضاحجتی به مربیگری محمد به گندم و سرپرستی جوادشدیدی در تیم همدان حضور داشتند.
وی افزود: مرحله نهایی این مسابقات در دو گروه الف و ب دنبال می شود که تیم همدان در گروه ب با تیم های تهران و کرمانشاه هم گروه بود و تیم های یزد، ایلام و البرز نیز در گروه الف قرار دارند که رقابت این گروه نیز در یزد جریان دارد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور در فصل آینده با حضور 10 تیم برگزار می شود.
پیشکسوتان فوتبال همدان در دهه های 50 و 60 جزو بهترین های باشگاهی کشور محسوب می شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار