شهردار همدان با تاکید بر اینکه بدهی سال‎های گذشته تیم فوتبال الوند به شهرداری همدان مربوط نیست، گفت: الوند بدون قید و شرط به شهرداری همدان واگذار شود.
کد خبر: ۶۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 22 July 2015
شهردار همدان با تاکید بر اینکه بدهی سال‎های گذشته تیم فوتبال الوند به شهرداری همدان مربوط نیست، گفت: الوند بدون قید و شرط به شهرداری همدان واگذار شود.

به گزارش تسنیم؛سیدمصطفی رسولی  در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: تیم فوتبال الوند در سال‎های گذشته در شرایطی به هیئت فوتبال همدان واگذار شد که اگر هیئت فوتبال قصد واگذاری این تیم به غیر داشت باید به شهرداری باز می‏‌گشت که این موضوع در قرارداد لحاظ شده بود.

وی درباره کمک‎های شهرداری همدان به تیم الوند افزود: در مصوبه نخست شورای شهر همدان در زمینه کمک به تیم‎های فوتبال استان، ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل تغییر کاربری در نظر گرفته شد که ۲ میلیارد تومان از این میزان سهم تیم الوند بوده است.

رسولی با بیان اینکه اگر شهرداری مسئولیت تیم فوتبال الوند را برعهده بگیرد اصلاحیه‌ای در بودجه سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری نیاز است، عنوان کرد: در حال حاضر بودجه سازمان نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان است که پس از واگذاری تیم به شهرداری به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش می‎یابد.

وی با تاکید بر اینکه بدهی سال‎های گذشته تیم الوند به شهرداری ربطی نداشته و شهرداری همدان تعهدی در قبال این بدهی‎ها ندارد، تصریح کرد: اگر قرار بر واگذاری تیم الوند به شهرداری همدان باشد بدون هیچ قید و شرطی این اتفاق باید اجرایی شود.

شهردار همدان با اشاره به اینکه خروج تیم فوتبال الوند از همدان امتیازی منفی برای هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است، تاکید کرد: شهرداری همدان با هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در زمینه الوند طرف بوده و با مدیرعامل فعلی این تیم در این زمینه مذاکره‎ای صورت نمی‏‌گیرد.

وی همچنین درباره مصوبه شورای شهر همدان برای واگذاری زمین برای استقرار پیشخوان شهرنت توسط بانک شهر نیز گفت: با توجه به اینکه سهام‌داران بانک شهر شهرداری‌ها هستند می‌توان اجازه ایجاد باجه برای ارائه خدمات در سطح شهر را به آنها داد.

رسولی با تاکید بر اینکه پیشخوان شهرنت یکی از نیازهای اصلی مردم محسوب می‌شود، تاکید کرد: زمین‎های موردنظر برای ایجاد این پیشخوان نیاز به تغییر کاربری نداشته و در پارک‎های استان همدان ایجاد می‏‌شود تا خدماتی بانکی را به صورت اینترنتی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد این پیشخوان‌ها به فضای سبز پارک‎ها آسیب وارد نمی‌‏کند، تصریح کرد: ایجاد پیشخوان‌ها سودی برای بانک نداشته و حتی آنها راضی به ایجاد این باجه‎های شهرنت ندارند.

رسولی با اشاره به اینکه شهرداری همدان براساس دفترچه عوارض مصوب شورای شهر عمل می‏ کند، اظهار داشت: اگر کارمند شهرداری همدان خود را فراتر از دفترچه ببیند به شدت با وی برخورد می‎شود.

وی با توجه به حضور اعضای جمعیت توان‏یابان شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان نیز گفت: هنوز کار زیادی برای مجموعه توان‎یابان شهر همدان صورت نگرفته و جامعه باید به این قشر توجه ویژه‎ای داشته باشد.

شهردار همدان عنوان کرد: سال گذشته به پیمانکاران پیاده‎روسازی شهرداری همدان تاکید شد تا در اجرای پروژه‎های خود تمهیدات لازم را برای تردد آسان و بدون دغدغه معلولان در نظر بگیرند که خوشبختانه اقدامات مناسبی در این زمینه رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه از این پس ساخت و سازهای جدید باید به‎ گونه‎ای باشد که در آن ورود و خروج معلولان به راحتی دیده شده باشد، اظهار داشت: شهرداری همدان در خرید اتوبوس‏های جدید سعی داشته تا ماشین‏آلاتی را خریداری کند که معلولان نیز از آنها استفاده کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار