عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه بانک عامل فروش کارت بلیت الکترونیکی به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: طرح کارت بلیت الکترونیکی در همدان موفق نبوده است.
کد خبر: ۶۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 22 July 2015
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه بانک عامل فروش کارت بلیت الکترونیکی به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: طرح کارت بلیت الکترونیکی در همدان موفق نبوده است.

به گزارش تسنیم؛نرگس نورالله زاده درصحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره سوم شورای شهر بحث بانک شهر و حضور شهرداری به عنوان یکی از سهام‌داران مطرح شد، بررسی‎های مختلفی برای حضور شهرداری در هیئت مدیره این بانک صورت گرفت.

وی درباره چرایی حضور شهرداری همدان در هیئت مدیره این بانک گفت: قرار شد تا بانک شهر به عنوان حامی و اسپانسر مالی برای پروژه‌های شهرداری همدان ورود پیدا کرده و تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار شهرداری قرار دهد.

نورالله زاده با بیان اینکه براین اساس موافقت شد تا شهرداری همدان در بانک شهر به عنوان سهام‌دار حضور داشته باشد، تصریح کرد: حال شهردار همدان باید گزارشی در زمینه حمایت‎های بانک شهر از شهرداری همدان در اجرای پروژه‎ها ارائه دهد.

وی درباره باجه‎های ایجاد شده برای فروش و ارائه خدمات در زمینه کارت بلیت الکترونیکی توسط بانک شهر در همدان نیز گفت: قرار شد بانک شهر پس از ایجاد این باجه‎ها، تبلیغات لازم را در زمینه معرفی این طرح داشته باشد تا مردم بهتر با آن آشنا شوند که متاسفانه این عملی نشده است.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه طرح کارت بلیت الکترونیکی تاکنون در همدان موفق نبوده است، تاکرد کرد: باجه‎های فروش کارت بلیت الکترونیکی باید به گونه‎ای باشد که مردم متوجه کارکرد آن شوند ولی متاسفانه بانک شهر در اجرای طرح خوب عمل نکرد.

وی با تاکید بر اینکه در این باجه‎ها فقط بانک شهر خود را تبلیغ کرده و طرح کارت بلیت الکترونیکی را معرفی نکرده است، اظهار داشت: شهرداری باید در این زمینه از مسئولان بانک شهر در همدان بخواهند تا توضیحات خود را ارائه دهند.

نورالله زاده با انتقاد از وضعیت فعلی ارائه خدمات درباجه‎های فروش کارت بلیت الکترونیکی عنوان کرد: سخت‏ترین کار در شهرداری همدان گرفتن مجوز امور بوده و پس از صدور مجوز متاسفانه نظارتی بر نحوه اجرای طرح صورت نمی‎گیرد که از معضلات اساسی در شهرداری همدان است.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه درباره واگذاری زمین به بانک شهر برای ایجاد پیشخوان شهرنت نیز گفت: فرآیند واگذاری زمین برای ایجاد این پیشخوان‎ها غیرقانونی بوده و شهرداری باید براساس قانون در این زمینه عمل کند.

علی رحیمی فر با تاکید بر اینکه به دنبال غرض‌ورزی در شورای شهر و شهرداری همدان نیستیم، اظهار داشت: هر زمین و ملک متعلق به شهرداری که بخواهد واگذار شود باید براساس مزایده باشد در غیر این صورت غیرقانونی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار