فرماندارسوادکوه خبرداد:
فرماندارسوادکوه با اعلام اینکه راه‌های اصلی در این محور باز است، گفت: در روستاهايی که راه مسدود شده توسط بالگردهای هلال‌احمر کمک‌رسانی انجام شده و آذوقه کافی در اختیار ساکنین این روستاها قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 22 July 2015
رجبعلی وهابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک مازندران، از بازگشايی تمامی راه‌های اصلی این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: تمام راه‌ها بجز راه ارتباطی یکی از ييلاقات از توابع دهستان راستوپی، انند و چرات بازگشایی شده است.
وی افزود: با بازگشایی راه‌ها مسافران وارد جاده‌ها شدند که منجر به ایجاد ترافیک سنگین در محور سوادکوه شد.
فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه بیش از 80درصد راه‌های مواصلاتی روستاها و ریزش ساختمان در شهر زيراب و رانش زمین توسط سیل اخیر خسارت‌های جدی به منطقه وارد کرده است، اعلام کرد: با تشکیل کار گروه ستاد بحران شهرستان تصمیم برآن شد تا نيروها تقسیم‌بندی شده و هریک جاده‌های حساس را پوشش دهند و به مرمت راه‌ها و رفع نواقص بپردازند.
این مسئول گفت: نیروهای امدادرسانی هلال‌احمر، صنعت و معدن، بسيج با تمامی امکانات خود به مناطق سیل‌زده برای امدادرسانی اعزام شده‌اند.
وی افزود: در روستاهايی که راه مسدود شده توسط بالگردهای هلال‌احمر کمک‌رسانی انجام شده و آذوقه کافی در اختیار ساکنین این روستاها قرار گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار