عوض زاده فرماندار:
فرماندار مانه و سملقان در آیین بهره برداری متمرکز طرح های هفته دولت این شهرستان با بیان این که پرونده بازسازی منازل زلزله زده با صدور گواهی پایان کار ۹۶۰ واحد به اتمام رسید، گفت: پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه، ۳ میلیارد تومان تسهیلات معیشتی، ۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض، توزیع سیمان رایگان و صدور پروانه ساخت رایگان بخشی از کمک ها به خسارت دیدگان زمین لرزه ۲۳ اردیبهشت ۹۶ بود.
کد خبر: ۶۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 26 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا عوض زاده هم چنین با اشاره به این که فقط یک روستای این شهرستان گازرسانی نشده است، گفت: مانه و سملقان به زودی به شهرستان سبز تبدیل خواهد شد.
وی از این شهرستان و به ویژه بخش سملقان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی و با قابلیت بالای توسعه خدمات گردشگری یاد کرد و افزود: با تقویت زیرساخت ها درصدد رونق هر چه بیشتر این حوزه ها هستیم. به گفته وی، از 21 هزار نفر جمعیت بخش سملقان 70 درصد روستایی هستند و در 18 روستا سکونت دارند.
حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه بخش سملقان نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر، توجه و تمرکز همه مسئولان برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم را خواستار شد. هم چنین رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای قاضی و آوا به بیان مهم ترین مطالبات مردم این مناطق پرداختند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار